Twiteja'm enveja

Un relat de: llamp!
Hola, sóc un twit de 140 paraules, que aspira a ser l’enveja de tots els que twitegen. Per l’amor del twit i de la brevetat. “Allò bo, si és breu, dos cops bo” deia el poeta. El twit breu, per breu que sigui, diu molt. I si dius bé i bo, doblement bo. Per bé que el twit hagi arribat a trending tòpic. Us adoneu que els nostres pares i avis són cada vegada més sords perquè no entenen tots els anglicismes, més que freqüents i omnipresents en tots els mitjans de comunicació? Twitter, twiteja’m enveja. No queda tant bé Facebookejar, queda sapastre i molt ortodox. Espero que algun dia tingui Twitter, per l’enveja dels altres, dels que per no saber, no saben ni d’ordinadors, ni de xarxes socials, ni de Facebook, ni de Twitter. Twiteja’m, amb molt amor, enveja.

Comentaris

  • Futur?[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 21-11-2013 | Valoració: 10

    Una mica d'informàtica, bé. Una mica d'Internet, bé. Una mica de Feisbuc, bé. Una mica de tuiter, bé. Una mica massa de tot això i la mare que els va parir! No conec el twiter; potser és una barreja del twist i el Biscuter. Sigui el que sigui, gràcies Llamp! per un relat així. M'has fet riure i pensar. Millor això que posar-se nerviós davant alguna penjada informàtica. Una abraçada.

    Aleix