tu

Un relat de: natura

Tendre dolçor utòpica, tanmateix creada per descuit...inamovible confiança plena de record, testim, i sóc jo per sempre el que vull estar, ets petó, el primer no puc descriure no, no es pot, és massa profund, com dir-ho, és, és, és.....ets, si això, ets i no es més ni menys ni diferent ni igual, sinó ser, és el que sempre havia somiat, o potser mai? Com saber-ho? Potser sempre ho havia volgut somiar, però mai havia aconseguit tenir un somni tan perfecte..! tan realitzat! Tu, llavis de seda, ulls d'horitzó, tu, impertorbable mirada, com puc aconseguir-te per sempre com fins ara? Tu, amor profund i infinit, grandiositat enorme de plaer no terrenal, però ....real? o irreal? Tanmateix no ho ser.....tu, la que sempre havia somiat o no, potser sóc jo un somni, potser res existeix... potser....no crec que sigui possible tanta felicitat....!

Comentaris

  • Mimi... | 04-02-2010 | Valoració: 10

    Nomès puc dir que m'encanta, el trobu molt bonic.

  • Hola natura![Ofensiu]
    Fada del bosc | 04-02-2010

    Bonica descripció de l'estat d'euforia que se sents quan t'enamores, aquella sensació de que et passa alguna cosa molt important, però que és tan gran que sembla impossible trobar paraules que ho transmetin amb la suficient força.

l´Autor

Foto de perfil de natura

natura

5 Relats

12 Comentaris

4180 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86