Tu.

Un relat de: ullsdexocolata

Tu, qui has fet créixer en mi rius de sang, ets el que avui es marxa per dir , tal vegada, que no tornarà. A tu, que has mantingut la teva ànima neta per oferir-me-la, et dono les gràcies. Per buscar d'entre les espines la millor de les roses. Tu, sens dubte, que en aquella nit et convertires en el millor dels amants. Ara, et marxes, tal la pila d'il·lusions que fugen com l'aigua entre els dits de les meves mans.

Comentaris

  • F. Escandell | 05-10-2009 | Valoració: 10

    No és només el fet de que se'n vaig... És el que se'n va amb la seua absència... El buit que deixa, després de tot...

    Gràcies per llegir-me, jo també et segueix!

    Una besada!!

  • I jo també et segeixo![Ofensiu]
    Nyanga | 25-08-2009

    I et llegeixo i m'encanta recordar els meus sentiments llegint les teves paraules i no les meves...sembla que hagin sortit d'un mateix cor..ja t'ho he dit tb altres vegades..
    Una abraçada i moltissimes gràcies per dedicar bocinets de temps per llegir-me i comentarme!

  • Entrebancs?[Ofensiu]
    Bonhomia | 13-07-2009 | Valoració: 10

    Això és poesia en prosa! Segueix així, que si d'entrebancs n'hi ha, seguint el camí és com es lluïta i com s'aprèn a desfer-los, aniquilar-los!


    Sergi

l´Autor

Foto de perfil de ullsdexocolata

ullsdexocolata

20 Relats

54 Comentaris

22252 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Els meus ulls van veure la llum per primer cop un 20 de març. Mallorca és la meva terra, la meva estimada Mallorca.


Espero que ajudeu a corregir-me. No demano comentaris ni valoracions magnífiques, tan sols paraules sinceres.


Podeu localitzar-me a: margaesteva_@hotmail.com