Tu?

Un relat de: XellV

Els teus petons?
Petits regals embolicats en caixetes vermelles i daurades.
Les teves abraçades?
Un sac ple de tranquilitat i seguretat.
La teva mirada?
Pols d'estrella concentrada en un mateix punt.
Les teves paraules?
Notes musicals que intenten expressar el que sent el cor.
El teu silenci?
Acord reflexiu i dolç sortit directament del forn del pensament.
Les teves cames?
Flonges ales que et permeten avançar.
Les teves mans?
Tendres carícies sobre la pell d'una menuda princeseta.
Els teus ulls?
Dos móns separats per un abisme impossible de superar.
El teu record?
Amarg sentiment de culpa.
La teva absència?
Regust agre d'una fugida precipitada.
El teu cor?
Petits trossets que mica a mica seran novament enganxats.
Jo?
Enamorada de tu?

Comentaris

  • Unaquimera | 25-03-2008 | Valoració: 10

    He trobat juganer i original el plantejament del text, fresc en el millor sentit de la paraula, directe pel que té de planer, però no simplista, no sense colors ni relleus, que hi abunden, sense enfarfegar.

    Has trobat una mida prudent d'expressar sentiments i emocions propis sense caure en extrems, mantenint la teva identitat a pesar de que parles d'una altra persona.

    En resum: ben fet!

    T'envio una abraçada per celebrar que t'he descobert avui com autora,
    Unaquimera

  • Molt original[Ofensiu]
    Cincdos | 24-03-2008 | Valoració: 10

    petons!!!!!!!!

    segueix així

  • Dubtes?[Ofensiu]
    deòmises | 23-03-2008 | Valoració: 10

    O sols és un final per a deixar que la persona a la que dirigeixes el poema digereixi el mateix i respongui?

    Gràcies, d.

  • un cant[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 23-03-2008 | Valoració: 10

    Un cant que canto amb tu en aquets meravellós puzzle d'amor.

  • ORIOL | 23-03-2008 | Valoració: 10

    Senzillament genial.Els teus petons? Petits sacs d'il·lusions i dolços somnis que em transporten fins a la teva tendresa que tant anhelo!Els teus ulls? Guspires de llum que em guien i m'iluminen el camí fins al teu costat cada nit. Les teves cames? Barreres que protegeixen la vora del camí perquè no em precipiti marge avall i em pugui mantenir sempre al teu costat. El teu cor? Cada batec un propòsit, cada batec més aprop teu, cada batec una paraula tendra, cada batec et dic t'estimo tot i sabent que mai ho sentiràs.El teu record? Una punyalada punyent i forta dins meu, perquè com més passen els dies més m'adono que em fa molt mal recordar-te i això m'ajuda a saber que no he pogut oblidar-te.La teva mirada? El milor quadre que mai he pogut penjar a la pared de la meva solitària habitació.Les teves paraules? La millor vitamina per poder seguir lluitant per trobar-te i poder entrellaçar les nostres mans. No deixis mai de lluitar! Molta força! Un enamorat desconegut!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de XellV

XellV

3 Relats

12 Comentaris

3581 Lectures

Valoració de l'autor: 9.82

Biografia:
Escric, senzillament escric; potser per alliberar-me, potser perquè necessito expressar allò que porto dins, potser perquè necessito mostrar-me tal i com sóc.

Últims relats de l'autor