Tú...

Un relat de: SweetInnocence

Els teus cabells
ones disfressades
que juguen amb el vent.

Els teus ulls,
bocins de cel
color de mel.

La teva boca,
cireres rosades
que, penjades de l´arbre,
esperen un bes
que les faci caure.

Tú, polsim d´estels
que m'ha robat el cor,
i ara em deixa amb el record
del que mai va poder ser.


Comentaris

  • Preciós![Ofensiu]
    just one breath | 13-07-2007 | Valoració: 10

    M'ha agradat moltíssim! Em sento tan identificada amb el que dius, amors platònics que tot i ser impossibles, ens conquisten i costen tant d'oblidar...


    Segueix així, de veritat!




    un petó!

    norita*

  • Moltes gràcies...[Ofensiu]
    Sol_ixent | 05-07-2007 | Valoració: 9

    ... pel teu comentari!

    La veritat és que vaig escriure el poema fa "molt"de temps -fa un any i mig, aproximadament- i ja quasi com qui diu ni m'en recordava... La seva "re-lectura" ha provocat que tornés a pensar en el que sentia quan el vaig escriure, i si em paro a pensar-ho, les coses a hores d'ara tampoc han canviat gaire...

    En fi, que jo també comparteixo aquests "amors platònics" que molt bé retrates en el teu poema!

    Una abraçada! xD


l´Autor

Foto de perfil de SweetInnocence

SweetInnocence

67 Relats

95 Comentaris

55780 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Vaig néixer una nit d´octubre a Barcelona, al 1989... i vaig quedar per sempre més enamorada del mes i la ciutat.

"Guarda siempre en tu corazón un lugar para los sueños"

No hi ha molt que dir sobre la meva vida, només que sóc una noia com qualsevol altre, i que des que era petita, quan estic trista, acostumo a deixar anar els meus sentiments sobre el paper.
No crec que escrigui massa bé, però això d´escriure és una necessitat a més d´una passió, i un cop escrits acostumo a penjar-los aquí (si són en català) o al meu blog: www.vibracioneslunares.blogspot.com (si són en castellà).