Tu

Un relat de: andreums

Cor aturat,
cor bategant,
cartes d'amor,
roselles en flor,
no saps com t'enyor.

Cel blau,
blau com una riera,
aigua de sa pluja i de ses meves llàgrimes,
doncs jo per tu plor.

Galtes vermelles com cindries en es fruits,
dolça com els bombons,
jo sempre he volgut fer-te un parell de petons.

Mirada marró,
tan maca i tan preciosa com aquest gegant turó,
prima com un macarró,
ulls marrons preciosos,
grans i preciosos comes teus dos turons
i ses teves arracades de perles blanques decorades.

Castanya de cabell, del color de la mell,
llavis rojos,
com clavells vermells
i galtes vermelles,
com vermella et possaves sempre que em miraves.

Doncs jo t'estim i t'enyor
i si es teu cor no es a prop del meu,
jo per tu plor.

08:03 9/11/2004 a Castelló de la Plana.

Comentaris

  • Respostes...[Ofensiu]
    andreums | 22-08-2007

    Hola reGinettA, hola kispar fidu , hola Camps de Tristor ...

    Sóc molt matiner escrivint perquè m'he d'alçar prompte per anar a la universitat que són 75 km de tren, i en la horeta de tren, he d'escriure algo si no vaig amb algún amic.
    De fet, algun dia després de tornar de festa, o avorrit en casa, a les tantes de la matinada m'han sortit poemes bastant bons.
    Serà que l'alcohol millora la meva poesia?
    Serà que de matinada estic més despert?

    Aquesta noia és molt especial, i hi continuarà sent molt especial sempre.
    Semblava que la guerra l'havia perduda, semblava que l'esperança havia fugit, però fa uns dies, vaig veure que aquesta tornava al meu cor.

    Aquesta noia encara continua inspirant poemes, i suposso que en continuarà fins que em passi algo molt gros amb ella (cosa que mai dessitjo) .

    Podeu llegir alguns dels meus nous poemes a http://www.andresmartinezsoto.net

    Saluts i gràcies.

  • " Jo per tu plor "[Ofensiu]
    kispar fidu | 19-01-2006

    ...Si no et tinc a prop.

    L'amor com sempre ens inspira mil versos que deixem caure suaument sobre els fulls deixant correr els nostres somnis amb els moviments enamorats del canell...

    què bonic és somiar, què bonic estimar, és preciós veure's enamorat...

    però també dur veure-se'n lluny...

    Que vagi molt bé!
    ens veiem per aquí!

    Ciao!
    Gemm@

  • Explicació de la comparació amb un macarró[Ofensiu]
    andreums | 19-01-2006

    La comparo amb un macarró, perquè és el seu malnom "Macarena" -> "Maca" -> "Macarró" i també perquè la noia és un poc prima "prima com un macarró".

    En quant a continuar lluitant per ella...em sap que la guerra la vaig perdre fa molt temps. Aquestos relats són el que em queda de quan jo hi era enamorat d'ella.

    Salutacions

  • Hora d'escriptura[Ofensiu]
    andreums | 21-10-2005 | Valoració: 10

    Si, és cert, està escrit a poc més de les 8 del matí de la data que hi posa.
    Jo escric a tota hora.

    Salutacions

  • Tu i Jo[Ofensiu]
    Camps de Tristor | 18-09-2005

    Molt bonic. Una pregunta el relat està publicat a les 8 del mati o està escrit a les 8?Perque si es així noi... Ets la primera persona que conec que escriu a primera hora del mati per plaer!
    Un petó!

l´Autor

Foto de perfil de andreums

andreums

65 Relats

48 Comentaris

66869 Lectures

Valoració de l'autor: 9.26

Biografia:
Quí sóc?

Només una persona perduda en l'inmens món de la poesia;

Vaig nèixer a València un dijous 9 de Gener de 1986, ja fa 22 anys ... i vist a l'Horta Nord, a un poble on encara ens queda un poc d'horta per poder passetjar, per poder respirar, i per poder prendre inspiració.


M'encanta escriure poesia, però si no m'enamoro, no puc escriure'n, no sé escriure més que d'amor.
Tot el que escric, ho escric sense pensar gaire; tal i com surt del meu cor, tot surt de la meva ànima; tot gràcies a Macarró, que em va descobrir aquest meravellòs món.
No tinc cura de la rima, ni de la mètrica, però procuro que cada poema quede 'perfecte'...

No es que llegeixqui molts poemes, però quan ho faig, sempre m'agradan els que es fan a les lletres de les cançons. I d'aquells en Joan Miquel Oliver ànima dels Antònia Font, els Ja T'ho Diré o Lax N Busto i els Pets, entre tot altres.
M'encanta la música celta i el folk, i penso que és la millor per escriure, i la que més acompanya a l'hora de llegir.
Autors com Rosa Cedrón i Loreena McKennit són els meus preferits.



Espero que em llegisques, i t'agradin els meus poemes.


Salutacions,
Andrés des de València