TU

Un relat de: desmai

Sovint oblidem qui som, i fem esborralls de qui ens agradaria ser. Portem a la vida de qui ens envolta falses esperances d'un ésser que no podrem ser mai, i és llavors quan decepcionem.

Perduts enmig d'una negror interminable, intentem retrobar un camí, ara ja perdut; intentem retrobar una llum que ara ja s'ha fos.

Però amb esforços i llàgrimes encapçalem una nova història única i irrepetible, una història només nostre, amb un mal principi, però amb un bon desenllaç tot i deixant el final incomplet.

Ens retrobem, sabem qui som i d'on venim i fem que "allò" desequilibrat torni a tenir el mateix pes de sempre.

Recordar l'essència d'una persona és única i insubstituïble
No podem canviar-ho tot, però si podem intentar ser millors persones cada dia amb o sense ajuda dels altres.

Només tu i repeteixo NOMÉS TU pots fer que les coses del teu voltant millorin sense oblidar MAI QUI ETS, perquè així t'estimen tots els que t'envolten, no ets ni millor ni pitjor que els altres simplement ets TU.


Comentaris

  • Felicitats...[Ofensiu]
    Salloro | 14-02-2013 | Valoració: 10

    M'ha encantat...es precios!
    Queda't amb aquellas petites coses que avui t'han fer ser qui ets, de moltes persones hem apres...I guarda aquet racord tan únic, sempre tindras el gust de poder transportar-te tancant els ulls a tots aquells moments que un dia ens van fer somiar!
    Et llegeixo..