Tu no ets per mi!

Un relat de: Pertuipersempre

Tú, eixe de sempre,
El meu amic, de sempre.
Hui he pensat que a la millor m'estimaves...
Qui sap!
A la millor ets tu el meu home...
Qui sap!
Ja, ho sé
Tu no ets per mi!
Però ni tu ni jo ho sabrem...
Mai, potser és el nostre temps...
Mai és on tu i jo vivim, un mai no massa lluny de la realitat quan em dius amb els ulls:
M'ESTIMES?
I jo, assoles amb tu et dic, amb el cor:
PER SEMPRE
I
PER MAI MÉS
Mira: sempre, mai, però meu.


Comentaris

  • molt bé wapa[Ofensiu]
    mirrina | 22-03-2005 | Valoració: 9

    Hola wapíssima! m'ha agradat molt aquest relat. la poesia no és el meu, ja ho saps tu, però aquesta està molt bé.
    a més el tema que tractes m'arriba molt. és molt difícil estar emamorada d'un amic teu. i t'ho dic per experiència. jo només he estat enamorada una vegada i va ser d'un amic meu (que per cert, tu coneixes) i va ser molt difícil. però ara ja estic curada,jejeje.
    segeuix escribint tan bé com ho fas que ja saps que jo sempre seré fan teua.
    molts besets!

  • Molt emotiu!![Ofensiu]
    caiussseti | 08-03-2005 | Valoració: 9

    Crec que això que escrius és un problema molt fotut, i més si hi ha amor entremig, però molt ben tractat el tema. Llàstima que s'acabi tan aviat, però continuu dient que molt bé, has trobat l'essència del que volies parlar.
    Merihann crec que això és impossible, al menys molt en el fons del cor t'estimaras aquella persona encara que vulguis dir que no i frenis aquest sentiment. Si el frenes acabarà explotant i sortint de la manera pitjor possible.

  • l'afegeixo...[Ofensiu]
    Perestroika | 08-03-2005 | Valoració: 9

    als meus preferits....gràcies!

Valoració mitja: 9.2

l´Autor

Foto de perfil de Pertuipersempre

Pertuipersempre

5 Relats

15 Comentaris

6788 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
el nom que amaga el meu pseudònim és Núria, vaig nàixer l'any 84 i encara que jo pensava eixir abans, ma mare va decidir que volia tindrem el dia del seu aniversari, i així va ser!
sempre he sigut molt responsable i treballadora, però crec que ara ho sóc un poc meys cada dia que passa, males influències, les que paguen la pena.
al cap a i a la fí, no durarem molt en aquest món!
m'agrada escriure, eixir al camp els dies de pluja, veure pel·lícules de tot tipus, i quant més estranyes millor!
i sóc una idealista: crec en un món millor!