Tu, absència

Un relat de: Bonhomia

Les princeses obren el camí,
un grup de sols ballen per sobre.
La Terra és plena de follets i gnoms,
els somriures s'extenen arreu.
Ara ja són grans rialles,
de diversió i de màgia.

Tot això ets tu mentre jo dormo,
però quan em desperto,
veig en l'oblit senyals de desesperació.
Fa temps que no hi ets,
que no tinc la teva escalfor.

Els teus somnis són tan lluny dels meus...

Comentaris

  • Màgia[Ofensiu]
    Naiade | 29-09-2006 | Valoració: 9


    Que bonic seria tot si la realitat podes ser com aquest somni.
    T'agraeixo el teu comentari, trobo que tens una visió molt oberta i entenedora del que volia expressar. Ara ja estic bé, però m'ha ajudat molt el teu punt de vista,molt encertat.
    L'últim relat que m'han publicat, "L'altre nivell", també va de un somni meu. Crec que t'agradaria.
    Una forta abraçada i fins aviat.
    Naiade

  • absència...[Ofensiu]
    ROSASP | 24-09-2006

    Són estranyament misteriosos els camins de la ment; allí hi conviuen la realitat i els somnis, entre uns límits diluïts i elàstics.
    Els pensaments agafen vida pròpia, els records es vesteixen de llums i ombres, els somnis abracen i esquerden la coherència.
    Tinc la sensació de que em queda el cap ballant en un temps abstracte al llegir el teu poema.

    Sentir que els somnis són lluny d'aquells que ens acompanyaven és com excavar entre caus d'absència.

    Crec que has aconseguit trasmetre moltes emocions amb poques paraules.
    El contrast entre la primera i la segona part del poema li donen molta força.

    Una abraçada i fins aviat!

  • victoria galofré fernández | 19-09-2006 | Valoració: 10

    una paraula. M'ENCANTA!

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

515101 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.