Tres vegades ,intentant escriure Gertrudius i l' arbre de les mongetes

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
Mil dimonis com diriia la Gertrudis del arbre de les mongetes. Mil dimonis del infern, sempre desapareixent. Sera veritat, que alguns relats no volen ser explicats???
Sera veritat que tenen vida propia?
Sera veritat, que algu m' esta fen la guitza perque no escrigui?
O tot plegat es per algun error del internet. Dema ho intentare de nou. Fins allavors us quedeu amb les ganes de saver el secret.
Que amaga tot plegat???
Ves a saver.

Comentaris

  • gracies[Ofensiu]

    Si que continua , i tant!!! Gracies per comentar. Valorar i llegir

  • continuarà?[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 05-12-2014 | Valoració: 10

    Realment aquesta breu història en demana més i més. He llegit els tres relats de la Gertrudis, en Pau, la capsa de galetes Birba, l'arbre i les mongetes. tot plegat, un misteri que fa esperar la quarta entrega. Sembla una història d'amor fracassada, però, per què? Per què ell li deixa unes monedes, perquè es compri alguna cosa o perquè calli alguna cosa? I quina cosa?I què llegia ella? I què i què i què mès? Una abraçada Montxerrat i moltes gràcies pel teu comentari.

    Aleix

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

323805 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.