Tres microrelats

Un relat de: Leela

Desassossec

Encengué la làmpada, segura de que aquella horrible sensació era producte d'un malson, a temps per veure la cara de l'assassí que se li abalançava.

***

El viatger

Durant tota la seva vida viatjà a països remots per conèixer altres cultures. A casa, uns fills que mai l'havien vist, esperaven els seus contes.

***

Desitjos satisfets

L'escarabat volia ser marieta. Casualment, passava per allà el dia que vaig matar un mosquit emprenyador que m'acabava de picar.



Comentaris

  • FELICITATS![Ofensiu]
    nuriagau | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

    Núria Gausachs i Cucala

  • tot i ...[Ofensiu]
    Clar de lluna | 07-02-2008 | Valoració: 10

    ...que ja t'ho han dit, el del viatger m'ha agradat molt.

    T'acabo de descobrir, vaig a llegir-te més!

    Una abraçada!

  • Estocada[Ofensiu]
    franz appa | 19-11-2007

    Ràpida i certera: elviatger és un retrat per emmirallar-se, i reflexionar de debò.
    El viatger s'extingeix si no deixa de ser-ho mai. És a dir, si, com Ulisses, extravia el camí del retorn.

    Una salutació,

    franz

  • Ja t'ho dic ara: "El viatger" és encara el millor microrelat de les dues tandes[Ofensiu]
    Florenci Salesas i Pla | 19-11-2007 | Valoració: 10

    I no ho dic per fer la pilota: ho diria aquí i a la lluna. De fet, em costa molt imaginar-me de ficar tanta literatura -diga-li vida- en tant poc espai.
    No sé noi o noia. Qui no l'hagi llegit, es perd una cosa que val la pena de debó.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Leela

Leela

81 Relats

639 Comentaris

125069 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:

Totes les persones grans van ser nens (encara que poques d'elles ho recorden)

El petit príncep. A. de Saint Exupéry



********
El meu e-mail:
leela.arc@gmail.com

********

Foto: Leela
(Futurama, de Matt Groening)