TRAIDURIA

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
Isabel es una xicoteta molt maca, la seva mare tambe ho es, en fi ja no ho es, es veu que de jove debia ser una bellessa.
Isabel te un mal molt gros, sols te la seva mare i ni un duro a la butxaca. La mort del pare no fa gaire els ha deixat amb lo posat, corren els anys 50, no son anys bons, se surt d´una guerra.El pare si que sabia fer diners pero a la mare mai va treballar i a la unica filleta, sols se li va ensenyar a ser una bona mestressa de casa.
Veien aixo qualsevol pot veura que la situació es una mica desesperada, la mare conexense si que en te i no veu altre sol.lucio que casarla.
Un bon dia a la tarde a l´hora del capvespre agafá la seva filla.
Isabel maca, jo no se treballar i soc massa gran , tu tampoc algú m´ha dit que
el Sebastia, si dona el que la dona se li va morir no fa gaires anys, s´ha fixat en tú.
Te diners, un bon pis i un negoci que rutlla i si t´ho pensesis no te fills, estaries com una reina. I si el convido un dia a dinar'?
l´ Isabel s´ho pensa i malgrat que l´home era lleig baixet una mica escardalenc i 20 anys més gran , el festeig ana endevant i tambe el casori.
La xicoteta no estava gens convençuda pero a vegades la por a passar gana fa veura les coses millor.
El casori bé , tots els convidats satisfets i el viatge de noces a punt.
Mallorca els espera.
Al viatge fins a les illes el nuvi no li digue res , li feu un petó al front i bona nit
i aixi tot al vaiatge de noces.
La noia estava un xic estorada, pero pensava, es que vol esperar que siguem
a casa.
Al arrivar per fi del viatge de noces , la noia no va dir ni mu a la seva mare, i aquesta tampoc pregunta.
Al vespre al anar a dormir lo mateix de lo mateix,
L´Isabel plorosa digue al seu home
Es que no t´agrado ? no soc prou bonica per tu?
L´home apurat per fi es despulla i es mostra tot nu.
Veus li digue soc igual al teu pare?. O no digue Isabel apurada, Aixo em ve del
neixer, no soc home ni tampoc dona, no tinc penis ni vagina, soc estrafet d´aquesta part, em manca aixo...
I perque et van posar Sestia, mira perque van dir , direm es un nen
I perque et vas casar amb la Maria i amb mi?
Per la companyia noia per la companyia, i perque algu cuidés de mi.

Comentaris

  • Drama[Ofensiu]
    Espurnes | 11-09-2014

    Molt ben expressat! tot un drama amagat darrera la porta del casament. M'ha agradat Montserrat. Felicitats!

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

323866 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.