Traïció

Un relat de: mistika

M'has traït. Com em fas això. A mi? Jo que havia dipositat tota la meva confiança en tu. Totes les meves pors i anhels. Sabies que el desitjava. Saps que el desitjo. Quantes vegades t'havia dit que em volia fondre entre els seus braços? Quantes vegades t'he dit que haver provat els seus llavis, era un dolç pecat que m'havia concedit el cel?
Per fer cas de les teves mentides i manies he perdut la oportunitat de sentir-lo dins meu.
He perdut l'oportunitat de sentir-lo només meu per uns instants. L'he perdut per sempre; i tot pel culpa de la teva TRAÏCIÓ.



Comentaris

  • Tinc lectors! quina i.lusió[Ofensiu]
    Celblau | 12-10-2007 | Valoració: 7

    HOla mistika
    Doncs si soc un nou vingut en el món dels relats, portaba temps i temps apuntat però mai havia penajt cap! Gràcies per comentar :)
    Parlant del teu relat, és curt però contundent.
    Crec que els nou vinguts tenim la tendencia a fer la parrafada i no queda tot clar com algú que en sap i comprimeix totes els emocions en un petit espai i desprès ací les esclata.

    A part aquí es pot coneixer gent amb situacions semblants a la vida.
    Toranant al relat; qui t´ha fet això no pensa gaire en els demes, potser viu feliç perque és molt despreocupat i fresc, però una persona amb cor te molt més valor.

    un kiss

    PD: crec k penajre el meu msn axi m agregues si vos i xarrem

    chuspi_16@hotmail.com

  • marta_gut | 10-10-2007 | Valoració: 9

    Breu... però clar i contundent. M'ha agradat! Tot i que això de sentir-se traït per algú amb qui confies pens que és una de les pitjors coses que li pot passar a algú!
    Un plaer haver-te trobat, i continuaré llegint-te i comentant-te! :D

    Una abraçada,
    Marta.

  • traïció : un valor en augment [Ofensiu]
    Avet_blau | 10-10-2007

    Traïció : un valor en augment,
    en una societat de consum i de plaer inmediat de la satisfacció egoista, devant de l'altruista.

    Traïció, ferida profona, amb cicatriu perenne
    i que torna insensible i dur el cor .
    Avet

  • Benvinguda[Ofensiu]
    xakelgi | 10-10-2007

    Hola mistika,no se si es veritat o no,pero benvinguda al mon dels traits: