TRÀGIC PERÒ GRAN VIATGE

Un relat de: 3resomariarosamolas
M'estava acabant de fer la maleta, com sempre anava tard, quedaven només 2 hores per pujar a l'avió, però encara havia de comprar crema solar.. ja que jo em cremo i em poso com un tomacot. Vaig anar corrents cap ala farmàcia a buscar-la. De sobte l'alex em va trucar i em va dir que si no m'afanyava, marxarien sense mi. Es veu que començaven a demanar els papers i altres documents.
Tot seguit desprès de la curta trucada ja era al cotxe camí de l'aeroport. Em vaig sobtar al veure que un cotxe havia xocat i que de cinc persones tres havien mort, em va agafar un mal presentiment... No entenia res de res. Sentia que alguna cosa sortiria malament. al arribar al pàrquing de l'aeroport, hi havia una dona velleta, sentada a terra. Em va dir que no agafés aquell vol...
Encara em vaig sentir més malament del que estava i aleshores ho tenia clar, no haviem d'agafar cap de nosltres l'avió que ens duria a Australia.
Els hi vaig explicar tot el que m'havia passat als meus amics però no en van fer cas i vam acabar pujant.
Ja sentats a les butaques, el vol va començar a patir turbulències... Cada vegada més fortes, i jo amb molta més por.
Poc apoc l'avió va anar perdent altura i no era normal, aleshores del gran estres que portava em vaig desmaiar.
Quan em vaig despertar estava en una platja. Primer em vaig quedar en xoc però vaig reaccionar ràpid per anar a buscar a l'Arnau (al que trobava moltíssim a faltar), a l'Alex, i a la Julia. No sabia res d'ells. Poc desprès vaig trobar a l'Alex i a la Julia. Van passar 2 dies, i seguiem sense trobar a l'Arnau i els nostres recursos s'acabaven ...
Vam decidir els tres sortir cap a una illa que hi havia a prop, allà descansariem i tindriem menjar. Quan vam arribar a l'illa vam trobar un petit poble ... allí estava l'Arnau, no sabíem com podia haver arribat fins allà. Quan el vaig trobar em van pujar unes papallones a l'estòmac i em vaig llançar afer-li un petó tenia tantes ganes que no vaig pensar en les conseqüències. A més feia temps que li volia fer m'agradava desde feia molt de temps. Allà al poble vam solucionr-ho tot respecte al viatge i 2 hores més tard sortiem rumb a BCN.
Tornat, a l'aviò pensava que aquest tràgic i horroròs viatge m'havia servit per començar la meva historia d'amor amb l'Arnau

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer