Tots tenim la sang vermella

Un relat de: ukola

La televisió encesa i una noia muda, amb la vista perduda en l'infinit, no mira l'aparell, unes paraules l'han dut al seu món, per una vegada aquella caixa l'ha fet pensar.
Unes paraules que li han recordat com de fràgil es la vida d'un ésser humà, tots som humans, a tots ens corre sang vermella per les venes! Però n'hi ha que es creuen superiors. Encara no entén el perquè . qui són ells per a ser millors que els altres? Qui son ells per decidir sobre la vida d'una altra persona?
Ningú li respondrà, l'únic que sap és que un noi ha mort aquesta nit en un carrer de la ciutat. Un altre mort a mans d'aquests intolerants feixistes.
Quan la gent podrà passejar sense por?
Quan aquesta gent deixarà de maltractar als que no pensen com ells?
La noia obre la porta i ix decidida al carrer; sap on va, sap que busca.

Una mirada, un somrís, la màgia que fa desaparèixer les preocupacions. Necessita la comprensió d'algú , ningú millor per fer canviar el món de color.

Aquell noi que no feia mal a ningú, però l'atzar va fer que aquells impresentables l'escollissin per víctima, quina culpa tenia ell d'estar al lloc equivocat en el moment equivocat? No feia res de dolent. Una víctima més i ningú hi farà res.

Dos cossos agafats de la mà que passegen pel carrer, parlant, rient, besant-se , us molesta?
A elles els molesta la vostra imatge i la vostra presència.

La noia n'està farta d'aquesta gent, s'encara.
Per ser una noia no la pegaran? No diuen que no son noies ni son res? Llavors? No son "prou homens" com per a barallar-se? O és que hui ja han fet el crim del dia?
Cops, crits, dolor, el xisclar d'una navalla i un cos que cau a terra. Silenci. Persones corrent. Valents per a matar, covards per a pagar.

Avui li ha tocat en ella, demà a qui?
Fins quan pensem tolerar?
TOTS TENIM EL DRET DE VIURE!

Comentaris

  • Bolet | 24-07-2007

    Molt bona crítica, tots tenim el dret a viure. Hi ha gent que es creu prou jutge per decidir sobre la vida de les persones. Tots tenim dret a fer el que volguem sense afectar la llibertat de la resta i sense por que ens matin.

    Escrius amb el cor i se't nota, segueix així.

  • Impactant[Ofensiu]
    jOaneTa | 09-07-2007 | Valoració: 10

    Hola.
    Aquest relat és molt impactant. Molt dur i a la vegada molt real per el dia a dia que ens envolta.
    M'agrada la forma que has elegit per narrar aquesta història i així protesta contra els que opinen que l'ideologia no pot seguir avançant.
    Petons.

    jOaneTa


    P.S. Gràcies per haver-me llegit i comentat, celebro que t'agradi la meva escriptura.

l´Autor

Foto de perfil de ukola

ukola

13 Relats

20 Comentaris

17060 Lectures

Valoració de l'autor: 9.69

Biografia:
Caminant
pels camins que em presenta el món,
el paisatge mai canvia,
només hi ha una fugida,
potser alguna desconeguda,
la meva:
escriure.

www.reculldepensaments.blogspot.com
estelroig119@hotmail.com