TOT UN MIRACLE

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
La tia Esperança era germana de la meva àvia i una mica " pera punyetes". Una vegada va decidir anar a un balneari juntament amb la seva germana petita Fe.
Un cop inscrites i allotjades al balneari es va començar a queixar per tot. Que si el menjar no era bo, les infermeres unes soques ,el metge un sòmines i va anar també a la noia de la recepció i li va preguntar.
- Senyoreta són eficaces les aigües d'aquest balneari?
La noia educadament li va contestar.
- Si senyora, clar que per segons quines malalties.
- Pot posar-me un exemple va dir la tia?
Clar que si, contesta la noia molt complaent.
- No fa gaire va venir una parella, el senyor anava en cadira de rodes i semblava molt malalt, la senyora l´havia d´ajudar en tot.
- Va fer servir totes les nostres instal·lacions i al cap de quinze dies , varen marxar els dos en bicicleta, que varen pispar a l´entrada i sense pagar el conte, cal dir ens va deixar la cadira de rodes.
- Fixis si són miraculoses aquestes aigües!
La tia, no va dir res i seguida de la seva germana que reia per sota el nas, digna va anar a una sessió a la piscina mentre murmurava.
Ja veus que són miraculoses les aigües , tingues esperança germaneta, li deia també rient..

Comentaris

  • Sí, sí, miracle hahaha[Ofensiu]
    Montseblanc | 29-12-2019

    Sí que fa somriure el teu relat. Per les teves tietes, que em sembla que tots n’hem tingut alguna així, amb un cor d’or i un caràcter de mil dimonis. També per la ingenuïtat de la recepcionista. És lleuger i deixa un bon sabor de boca.
    Molta salut per a l’any 2020!

  • Somriure[Ofensiu]
    SrGarcia | 28-12-2019

    Aquest relat més que riure, fa somriure. Una història divertida; potser les aigües també feien passar el mal humor.

  • Quina cara![Ofensiu]
    Materile | 24-12-2019 | Valoració: 10


    Hi ha gent que va amb una cara pel món que no necessiten presentació. M'ha fet molta gràcia el teu relat i he pensat que a vegades he llegit notícies així però amb hotels.
    Molt bé Montserrat, m'ha agradat com l'has escit. Que tinguis sort i que passis les festes al millor possible.
    Una abraçada,
    Materile

  • Gràcies...Montserrat...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-12-2019

    Gràcies pel teu amable comentari per al meu poema Salm 125, el qual m'ha agradat molt.
    Què passes un Bon Nadal en companyia dels teus.
    Una abraçada.
    Perla de velllut

  • Aigües miraculoses...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-12-2019 | Valoració: 10

    L'Esperança i la Fe, es van riure prou de com eren les aigües d'aquell balneari...
    No cap dubte que se n'anaren, aquell matrimoni, del balneari amb bicicleta... ja ja ja ja ja ja ja ja...
    Molt divertit tot aquest relat, Monserrat...
    Una abraçada intergalàctica...
    Perla de vellut

  • No tant![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 21-12-2019 | Valoració: 10

    Home, que les aigües siguin miraculoses, d'acord; ara, que això provoqui que robin dues bicicletes, potser que s'ho facin mirar! Però vaja, el que m'ha fet riure és imaginar-me la situació real. Com sempre, un relat proper, empàtic, on tots ens hi podem sentir reflectits. Una forta abraçada, Montserrat, i bon Nadal!

    Aleix

  • Tiquis-miquis.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 20-12-2019 | Valoració: 10

    Els balnearis, els d'abans, tenien encant, no tothom es podia permetre el luxe de passar una setmana o quinze dies de relax. Encara no sé pas com aquestes tietes teves, conques o vídues, tecloses com elles soles s'hi van avenir a anar-hi... Per què fan pinta d'ésser també garrepes! Un relat que m'ha agradat molt. Bon Nadal Montserrat, Nil.

  • Caritat[Ofensiu]
    kefas | 20-12-2019


    Gràcies per la caritat d’atribuir les punyetes a les peres i no als Peres en aquest entretingut relat que transcorre en un miraculós balneari.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

323251 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.