Tot somni és possible

Un relat de: estepa3

Tot somni és possible

Jo estava allà, estirada a la Gran Roca de l'Estany. Envejant les aus que podien volar. Tenia un gran somni: volar. Volia volar per tocar l'Arc de Sant Martí. No obstant això, una pobra tortuga d'aigua dolça no pot volar. Vaig provar de totes les formes poder anar pel cel. Ho vaig intentar tot, però no vaig poder.

El dia que em vaig cansar de provar-ho, em vaig dir:
Igual que un salmó no pot caminar o un gos no té escates, jo no puc volar i ho he de acceptar. A mi m'ha tocat la vida de tortuga i estic orgullosa.

Llavors va començar a ploure. Em vaig quedar adormida a la Gran Roca de l'Estany tapada amb una fulla de roure.
Aquella nit no vaig poder arribar fins a l'Arc de Sant Martí però ...
A l'endemà, va parar de ploure i va aparèixer l'Arc de Sant Martí al meu voltant. L'Arc de Sant Martí va arribar a mi.

Comentaris

  • Filosofia pura[Ofensiu]
    Englantina | 15-05-2011

    De vegades, els somnis s'acompleixen quan ja hem deixat de lluitar per ells. La resignació i l'acceptació de les nostres limitacions ens ajuden a ser feliços amb les nostres realitats. Però el teu relat demostra que els somnis es poden complir, fins i tot quan ja hem acceptat que no es podran fer realitat.
    Un gran conte, amb moralitat inclosa, l digna del millor filòsof. Fantàstic.

  • Que bo[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 24-11-2010

    m'agraden els teus relats, felicitats

  • Llibre | 05-10-2010


    De vegades ens capfiquem a fer una cosa, i no hi ha manera que ningú ens ho tregui del cap. De fet, potser no cal perquè aquestes obsessions, ben portades, formen part del món dels somnis, de les il·lusions.

    Però el més important, crec jo, és no voler-ho fer de totes totes, sinó tenir-ho present, mantenir-nos a l'aguait... és aleshores, mentre vivim, quan els somnis, de vegades, apareixen.

    Una amiga meva em va dir, ja fa temps: "Mai no se't concedeix un desig sense que et sigui donat el poder de fer-lo realitat." I crec que tenia molta raó.

    Tot somni és possible.

    LLIBRE

  • No puc deixar...[Ofensiu]


    No puc deixar passar més dies sense dir-vos, a vosaltres els set autors que veu fer realitat Els contes dels més petits de relatencatala.com (estepa3, güitxi, Hannah, ponni, REGOR, Safir i uanra) que em va fer molta il·lusió veure con signàveu els vostres contes. Espero que no oblideu aquest Sant Jordi... el primer, potser, de la vostra futura vida literària...
    Un petó ben fort!
    -Joan-

  • SANT JORDI 2060[Ofensiu]
    nuriagau | 24-04-2010

    Aquest és el Nanorelat que he presentat amb el tema Sant Jordi 2060. Si aquest comentari el llegeix algú d'aquí 50 anys, que comprovi si la realitat s'apropa a la meva predicció. Jo no crec que hi sigui.

    Gran èxit a la paradeta d'RC

    Estepa3, güitxi, Hannah, ponni, REGOR, Safir i uanra signaran molts exemplars del llibre "Els contes dels més vellets de relatsencatala.cat".



    estepa3, aquest comentari també et pot servir per enllaçar amb les pàgines dels coautors de la teva primera publicació.

    Segueix escrivint,

    Núria

  • Molt bonic![Ofensiu]
    Hannah | 04-03-2010 | Valoració: 10

    Quan tenim un somni el que hem de fer és no parar de somiar. Desitjar-lo amb tot el notre cor, i si nosaltres no podem arribar ell ja ens vindra a buscar.

    Un relat molt curtet i molt senzill però preciós i profund.

    Una abraçada de Hannah

  • Senzill i clar[Ofensiu]
    Fada del bosc | 04-03-2010

    Un relat que d'una manera molt senzilla et diu una gran veritat!!!!

  • GRÀCIES[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 04-03-2010 | Valoració: 10

    Moltes gràcies per haver llegit la meva lectura. Saps que la Núria Gausachs, tot i la meva edat, m'ha de corregir els escrits? És una bona mestra i per això sempre troba el que no esta bé, o el que falta per dir... Aquest relat teu l'he trobat molt dolç. Una tortuga que desprès de voler-se canviar per un animal que no li correspon, troba que ja li escau la vida de tortuga i la natura li fa un regal, la visita del Arc de Sant Martí. Si ho explica a les companyes, de ben segur que no la creuran. De vegades és el que comporta viure la realitat! Ens trobarem, David.

  • Un conte curt i senzill...[Ofensiu]
    Calderer | 25-02-2010


    ....però ben escrit i molt agradable; té també un punt de poètic, sobretot el final:

    A l'endemà, va parar de ploure i va aparèixer l'Arc de Sant Martí al meu voltant. L'Arc de Sant Martí va arribar a mi.

    Benvingut a RC, espero que seguix publicant els teus relat

    Lluís

  • Tortugues[Ofensiu]
    estepa3 | 11-02-2010

    La tortuga que surt a la història és com si fós l'Aldabra, la d'aigua, perquè la tortuga que volia volar vivia en una estany.

  • EEEEEEEEExcel·lent![Ofensiu]
    uanra | 08-02-2010 | Valoració: 10

    Molt bé. La tortuga és la gran o la petita de la fotografia?

Valoració mitja: 10

l´Autor

estepa3

8 Relats

29 Comentaris

9031 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Hola, em dic David Estepa de Arribas i tinc 14 anys. Porto un any a RC i m'està encantant escriure els meus relats i comentar els de la gent!

Us agraeixo molt a tots la rebuda que m'heu donat. Gràcies!!

A reveure!