Tot passejant

Un relat de: Àfrika Winslet

Sentir el fred estimbar-se contra la teva pell,
la pluja mullar i refrescar els pensaments,
la nuesa d'un cop de vent a la cara.

Sentir la vida en un instant
i aturar la ciutat sencera
repicant els tacons a les llambordes.

Sentir i només sentir
amb tot el que implica.
Sense por a sentir.

Desitjar respirar un moment
i alenar-se de temps sense pressa,
unint paraules i lletres,
expressar tot el que per dins s'escola
i mai vessa.

Respirar, altrament
i simplement viure.

Comentaris

  • on t'amagues?[Ofensiu]
    Perestroika | 04-12-2010

    Wins, què tens abandonat el web?

  • Bon diumenge i feliç aniversari![Ofensiu]
    Unaquimera | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

    Una abraçada digna de la celebració,
    Unaquimera

  • Viure...[Ofensiu]
    natasha | 10-01-2009

    ...gauditn dels petits moments, sense presses i notant tot el que ens passa. Això és el que m'ha transmès, tranquil·litat.
    Una abraçada

  • Bones![Ofensiu]
    Queca | 22-10-2008 | Valoració: 10

    Em quedo amb "simplement viure".

    Per cert, saps que tinc a casa el llibre "Els atzurs"? Gràcies a la Sílvia, i t'he de dir que la teva part em va agradar en especial.

    Com ve dius, no et perdis mai el goig d'escriure, que ho fas francament, molt bé.

  • llunydetot | 25-09-2008 | Valoració: 8

    Molt maco.
    Tot i que al tercer pàrraf, crec que és, es repeteix massa i fa mal a les orelles el "sentir".

    Però és preciós i molt cert. S'ha de sentir sense por a fer-ho.

    Sóc lluny de tot, amb una nova conta, i deixant relats del passat enrere, amb l'altra.

  • eeeii[Ofensiu]
    Bernat J | 23-08-2008

    Aaaafrika!! how are you?? jajaj es q stic a new york city i haig d'intentar fer gala del meu pessim angles. Sento les faltes d'ortografia pero es q aqi els teclats van diferents i no hi ha accents ni res que s'hi assembli... En fi.. que despres de molt temps he recuerat els anims per posarme a escriure i he tornat a entrar a RC on ja us tenia a tots oblidats... en fi... passava a saludarte i saber com et va tot i que sapigues que encara em deus un cafe des de fa un temps interminable i que espero que sigui aviat......

    doncs res mes sento no comentarte el poema pero es q tinc mol poc temps per fer res (em queden 5 min. de conexio!)

    un peto i una abracada (un cop mes u sento per les faltes dortografia)

    julià.

  • Això ,[Ofensiu]
    Melcior | 14-07-2008 | Valoració: 10

    i només això , és el que hauriem de sentir constanment , sempre i en tot moment , i de tant en tant , també donar les gràcies .
    Endavant!

  • Hola!!![Ofensiu]
    Sol_ixent | 11-07-2008 | Valoració: 9

    Celebro que hagis tornat a RC, suposo que tot escriptor pateix "crisis d'inspiració", o simplment necessita agafar nous impulsos i nous aires per renovar-se. Jo aquest any també he estat força absent, amb la uni i amb la feina he estat més ocupada que mai, però bueno, és el que toca!!

    Què dir-te del poema? Que passejant també venen les idees, un es renova i s'esbargeix, que de tant en tant ja va bé!!


    Mil petons!!!!!!

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de Àfrika Winslet

Àfrika Winslet

107 Relats

829 Comentaris

159604 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Bones!! El meu nom és Laia, vaig néixer a Tarragona però des de ben petita visc a L'Hospitalet de Llobregat (visca L'H!). Tinc vint-i-quatre anys i estudio Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes a la UPC (Campus Nord, Barcelona).
Agraeixo el temps que dediqueu a llegir-me, els vostres comentaris, consells i crítiques...

Per qualsevol cosa, la meva adreça és:
Laia_fiber [arroba] hotmail.com

I, ara, també podeu visitar els meus blogs:
Àfrika Winslet
La otra Àfrika Winslet ...



eeeiiiii, ja és aquí!! Disponible, si el demaneu, a les llibreries!!

ELS ATZURS - CAMINS PARAL·LELS

Ed. Emboscall


Aquest llibre, del que formo part amb un relat, sorgeix d'un projecte engegat fa un any i compartit per cinc escriptors/es d'arreu de Catalunya que mostren, cadascú en el seu estil i des de la seva visió, una història que té com a protagonista alguna persona propera. El llibre, doncs, és dividit en cinc parts ben diferenciades que reflecteixen alhora la visió d'una realitat concreta i palpable i el tarannà literari de cada escriptor/a.


He arribat fins aquí gràcies a set casualitats:

1- Un dia avorrit i gris em va dur a aquesta pàgina.
2- Algunes persones van llegir i comentar els meus primers relats.
3- Després dels primers relats van venir d'altres.
4- Algú em va donar la mà i em va acostar al fòrum.
5- Vaig descobrir EL REPTE.
6- Vaig començar a conèixer en profunditat tot el que és RC.
7- Vaig descobrir quelcom perdut dins meu: l'escriptura.

Ara, no penso perdre-ho mai més.