Tot hauria de ser més fàcil

Un relat de: Aurora Gamundí

Tot ha de ser més fàcil

Un amic, em diu al cinema:" has d'aprendre a llegir entre línies, si no , potser no entenguis la peli". I és veritat. Entre línies entendrà en sortir del cinema que haurà de marxar a peu a casa. 67 kilòmetres exactament.
No em toqueu allò que no sona. Això són figues d'un altre paner. Per què hem d'aguantar que ens donin consellets mediocres i estúpids amb una aire de superioritat quan saps perfectament que només has quedat amb ell per ficar-te al llit i passar l'estona?
No veus, carinyet meu, que estàs molt bo? idò calla, mira la pel.lícula, menja crispetes, beu aigua, que és el que fa tothom i atura ja de dir dois que m'està baixant la líbido o com es digui això que et puja i et baixa.
Per quina raó la gent tendeix a pretendre ser més llesta del que és? si grates un poc ja no trobes res.
Conec a una persona que només sap tres frases de consol per si una amiga es troba en una situació de desconhort. I les treu així com li va bé, sense mirar l'ordre ni el context , ni tan sols si encaixa o no!
Són frases curtes del tipus: " no et mengis el coco". Frases estèrils, sense contingut...
Si al manco digués: "No et mereixia". " ell s'ho perd",
" tu vals més que ell", no sé... al manco serveix per pujar.te l'autoestima i això té una funció,però l'anterior.. no serveix només per estampar.li a la cara el primer cendrer que tenguis aprop?
Tornant a l'amic del cinema, quan un és curt, no necessàriament ho és al llit.

Un consellet amic del cinema: mai subestimis una dona.


Aurora Gamundí
Setembre 2009



Comentaris

  • M'ha fet riure.[Ofensiu]
    errebe | 19-09-2009 | Valoració: 10

    I es clar que és així! Carinyo, som així, som simples i sempre volem aparentar el què no podem i ens hagués agradat ser.
    El que veig es que sempre compliquem una situació quan més senzillesa es necessita... senzillesa i tacte.
    Be, si al menys aquest no era curt de totes mides... no vas tenir que usar la paperera de reciclatge.
    Et felicito! m'agradat el teu relat, perque sempre m'han agradat les dones amb una molt aguda intel·ligència.
    Fins una altra estona.

    R.B.