Tot és una merda.

Un relat de: bristoliana

Arribo de l' institut, m'han quedat tres assignatures aquest trimestre,tot és una merda.

El dinar no està fet i m' he de preparar la insípida pasta de sempre,tot és una merda.

Em poso la televisió per intentar esvaïr el mal dia, i el malgust del menjar,tot és una merda.

Disposada a pujar les escales i anar a rentar-me les dents, entra ma mare,tot és una merda.

Veu les notes i es forma un conflicte monumental per les males puntuacions,tot és una merda.

Tot seguit entra mon pare, que s'afegeix a la discussió sense cap problema, tot és una merda.

Estan aliats i durant el pròxim trimestre no puc sortir: ni concerts, ni dissabtes a la nit, ni aniversaris,ni sopar de classe;tot és una merda.

Per mes inri, mentre ploro a la meva habitació, noto que començen a caure flocs de neu. Odio la neu, pero es l' única cosa que avui m' ha fet feliç. I sabeu per què? perque tot és una merda.

__________________________________________________

Ara comença l' últim trimestre, i no només m'he disposat a aprovar totes les assiganatures com el primer trimestre, sino que a sobre treure notes ben altes, perque mons pares es quedin palplantats.


Per acabar desde aqui faig una crida als pares dels adolescents: Prohibir no fa que l' adolescent millori, ho agreuja.

Molts petons, i a seguir endevant. "al mal tiempo, buena cara" :)

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de bristoliana

bristoliana

11 Relats

24 Comentaris

15214 Lectures

Valoració de l'autor: 9.29

Biografia:
escriure...perque si!! Perque es una manera de desfogarme i deixar els meus pensaments plasmats allà on pugui llegir-los.


Viure...ho és tot!



HE TORNAT