Tossa de Mar

Un relat de: Buk

Endarrere ha quedat la setmana santa. La calma ha tornat a Tossa. Passejant per la platja, el so de les ones asserena la ment. La muralla i la part antiga s'integren harmoniosament en el paisatge. Els seus canons, muts des de fa segles, apunten sense cap intenció als pocs banyistes que desafien les aigües encara massa fredes. El sol escalfa però no crema i no pot un resistir-se a tombar-se en la sorra. Et deixes anar. Mica en mica es van tancant els ulls. Tot es va esvaint. Primer els nens que juguen amb els seus estels, després, a poc a poc, molt a poc a poc, fins i tot el cel i el mar. Només el so de les ones roman. Ve i va, ve i va. I solament de tant en tant, el crit d'una gavina que ho acompanya.
Lluny, molt lluny. Cada vegada més lluny.


entre les ones
el crit de la gavina
desapareix

Comentaris

  • M'hi has fet arribar...[Ofensiu]
    angie | 13-01-2006

    a aquesta platja meravellosa.

    El crit de la gavina trencant la remor de les ones, mmm

    M'ha agradat passejar-me per la teva platja aquest matí, el dia ja és radiant!

    beset en verset

    angie

    Et convido a llegir La platja de Sant Pol de S'Agaró, un altre lloc especial.

  • Molt bé![Ofensiu]
    brideshead | 22-07-2005

    Avui, en gairebé acabar un dia força estressant, m'ha anat de meravella aquesta "Tossa de Mar". El títol, m'ha llençat a fer "clic"... tot esperant retrobar aquesta mar tan nostra... i sí, l'he trobada, i gairebé m'hi he imaginat. M'he sentit allà, sobre la sorra, respirant l'aire marí, mentre tot s'ennuvolava i sentia el dolç tancament de parpelles... avisant-me que anava a somniar.

    Fins i tot la gavina he pogut sentir...

    Felicitats, un relat suau, que t'acarona com la més fina de les ones...

    Una abraçada!

  • jordiclusella | 22-07-2005

    un bon experiment literari.

    Certament relaxant !

  • vés per on[Ofensiu]
    Lavínia | 01-07-2005 | Valoració: 10

    aquest paisatge on la solitud l'esquinça aquest crit de la gavina l'has retrat a la perfecció. Sembla un quadre, una fotografia emmarcada a la pantalla de l'ordinador.

    Sempre he dit que l'impressionisme era un moviment que no havia mort.

    Molt bé, Buk, una salutació.

l´Autor

Buk

60 Relats

104 Comentaris

69512 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
Em pareixen un 11 de maig del 73. A Barcelona, la meva ciutat estimada/odiada per igual.
D´ençà fins ara la meva vida ha transcorregut més o menys com la tots.
He participat en diverses antologies, tant de poesia com de prosa, com la de relats en català versió 2.0 i 10x10 microrelats.
També col.laboro amb revistes i projectes varis.
Al 2006 vaig guanyar el tercer premi del II Premi Grau Miró de Haiku, així com un accèssit, en el mateix concurs, per un altre conjunt de haikus presentat.

Per llegir més coses meves, clickeu aquí:

Lluitant a la contra