Tornes a Començar

Un relat de: S1L3nC1

Tu em vas explicar un somni.
Per mi va ser un mal son, la teva fada no era jo.
La nit ha acabat, el teu despertador ara tiraries per la finestra,
però pensa que demà tornaràs a somiar.
Obra les portes de bat a bat.
Deixa entrar la llum del sol a la teva habitació.
Només així descobriràs el nou dia que ja ha començat.
Sent l'aire fresc que avui respires.
Passeja pels carrers humits per la pluja de la nit.
Contempla tot el que ara t'envolta.
No paris atenció en allò que ja has deixat enrera.
Fes cas del que et dic. Segueix caminant.
Potser així t'adonaràs que la vida ha tornat a començar per tu.
És hora de mirar més enllà perquè hi ha algú que t'està esperant.

Comentaris

  • Dreams | 28-11-2005 | Valoració: 10

    WOla! Doncs si.. tens molta raó.. s'ha de deixar de mirar enradera i mirar sempre endavant i seguir.. però a vegades es molt dificil continuar.. i encara mes si desitjaries amb totes les teves forces que tot tornés a ser com abans.. i retrocedir en el temps per tornar al passat.. Però tot i així, i com ja he dit abans, el millor que es pot fer es continuar..^^
    Molt macu!

  • Thks![Ofensiu]
    S1L3nC1 | 29-11-2004

    Hola! Espero que hagis sortit al carrer amb ganes de mirar endevant en cadascuna de les teves passes. Tens tota la raó amb les "espines". Thks x llegir aquest nou intent de relat.
    Pnts!

  • quanta raó...[Ofensiu]
    Tona | 22-11-2004 | Valoració: 9

    Mirar endavant i deixar el passat, perq ja no importa... tan de bo fos tan fàcil oblidar totes aquelles petites espines que el passat a deixat en nosaltres!
    Despres de llegir això, sortiré al carrer i intentaré gaudir de cada passa que faci..sempre, però, endavant!
    Merci pel poema!
    Mol bo!
    Muaksssss

  • Moltes Gràcies![Ofensiu]
    S1L3nC1 | 28-10-2004

    Brideshead!!! Mltes gràcies!!! la veritat es k jo no en sé gens, només escric x treure'm de sobre el que porto dins. M'és igual k no segueixi cap estructura... intento expressar el k penso i ja està. Evidentment, m'agradaria aprendre'n. Thks x la teva valoracio! xDDD... Ens veiem x ki ;)

  • Molt bé ![Ofensiu]
    brideshead | 28-10-2004 | Valoració: 9

    Doncs mira Mercè, a mi m'encanta aquest poema. Expresses els sentiments tal com els sents, sense formulismes literaris, i això el fa molt i molt fresc. Pels qui no en sabem, compta més el fons que la forma, i t'asseguro que el fons d'aquest poema és ben clar.
    Jo m'apunto al carro dels que s'han sentit millor després de llegir-te.
    Felicitats! Segueix escrivint!

Valoració mitja: 9.25