Tornado

Un relat de: Canela fina
Acompanyant de nits solitàries que s’encenen al teu costat.
Camaleó de sensacions, buscant la raó trobes els caos.
Potser he aparegut com un tornado que giravolta i et fa trontollar.
Així, sobtat, sense saber d’on surt, sense saber cap on anirà.
T’embolcallo d’amor.
No puc parar de rodolar al teu voltant i tu em mires, just des del centre, quiet i expectant.
Sents la fressa darrere l’orella.
Com s’atura un tornado...
Les paraules ballen huracanadament dins l’espiral, impossibles d’ordenar, són sentiments desendreçats, emocions en ziga-zaga, garbuix de pensaments impossibles de contenir.
Sents els meus batecs com una abraçada.
Et miro i sospiro paraules d’amor que t’arriben com petons adherint-se a la pell.
T’esborrones.
Com s’enraona amb la passió...
Et dono la mà i la prens.
Acompanya’m.
Aventura’t.
Sents l’escalf del meu cos.
Anem-hi junts, busquem la direcció plegats encara que la sageta no pari de girar.
Com es fa un camí nou...
Amb el cor.

Comentaris

  • Sensacions de tornado...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-02-2020 | Valoració: 10

    Una bella i formosa poesia al "tornado", on descrius molt bé tota la teua sensibilitat de expressar les teues idees, que són distinció de sabor tan agradables de llegir.
    Jo de tu, l'haguera posat també de categoria "poesia", però ja l'havies posat de "assaig" i també li va bé.
    Gràcies per expressar tan bé, els teus meravelloses experiències.
    Una abraçada.
    Perla de vellut

  • Bonic poema[Ofensiu]
    Sol_ixent | 14-11-2019

    Continuaré llegint-te, m'has agradat.

  • A cau d'orella...[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 09-06-2019 | Valoració: 10

    En certa manera els meus poemes tenen la mateixa finalitat que els teus: transmetre sensacions plaents, emocions a flor de pell...etc Però tu fas ho valent-te d'un gran esplet de paraules, on cada una d'elles és el gotim que fa el penjoll de raïm de l'amor i la sensualitat. Ets romanticisme en estat pur...Nil.

l´Autor

Foto de perfil de Canela fina

Canela fina

48 Relats

291 Comentaris

58297 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Sempre he tingut la necessitat d'escriure, m'allibera.
Generar emocions en l'altre em fa sentir bé, per egocentrisme possiblement o potser per altruisme, m'agrada que la gent del meu voltant se senti a gust. Ves a saber...
Per cert, penso continuar utilitzant accents diacrítics, em declaro insubmisa a la nova normativa