Torna

Un relat de: somnisdefades

Estava a la vora del mar, asseguda a la sorra, mirant més enllà de l'horitzó, em menjava el gelat que a tu t'agradava, no em parava a escoltar el so de les onades. Tansols pensava en tu.
Volia tornar a viure els moments que haviem passat junts, no solament els bons, també els dolents.
Esperava que aquella força que se t'havia emportat, que m'havia separat de tu, tornés i et fes aparèixer. Volia que apareguéssis sortint de l'aigua, caminant per la sorra cap a mi.
T'esperava, cada tarda fins que la llum m'abandonava i havia de marxar. Els primers dies t'esperava tota la tarda fins que tornava a sortir el sol. Allò era dolor que ara es convertia en record, en un trist record.
T'enyorava, les teues carícies, les estones que passavem mirant-nos ajaguts en aquella mateixa platja, les llargues converses nocturnes fins la matinada...
Perquè no tornaves? Dia i nit esperan-te, i no tornaves.

Comentaris

  • Precios![Ofensiu]
    jOaneTa | 26-06-2007 | Valoració: 10

    M'ha encantat.
    Tendre però preciós...
    Mentre el llegia mesclava dues històries viscudes...una paraula em recordava un moment, una altra l'altre...
    fa mal esperar sense que torni ningú... però que es perd per intentar-ho?

    PetonsS

l´Autor

somnisdefades

5 Relats

9 Comentaris

4728 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99