TOP SECRET

Un relat de: Galzeran (homefosc)

"TOP SECRET"


Gràcies a l'insistent exploració de l'escorça terrestre, els nostres arqueòlegs han fet la descoberta més impressionant fins avui, dins d'una gruta construïda pels Antics. Farcida de grans habitacles amb material obsolet inclassificable, possibles obres d'art i estris de caça gegantins. Hi ha metalls rars, i equipaments desconeguts que haurem d'estudiar. Fins la troballa actual, els coneixements de l'hàbitat dels Antics i la seva enginyeria han estat escadussers. Hem deduït que, en aquesta residència soterrada, hi varen viure poc més de cent anys. Els càlculs comparatius ens diuen que fa uns trenta mil anys es va extingir aquella cultura d'avançada tecnologia. En tot l'espai de la cova hi ha força inscripcions i signes inintel·ligibles. Esperem trobar ben aviat un codi per a desxifrar aquesta complexa escriptura, amb grafismes agrupats que insinuen paraules, frases i altres conjunts de caire gramatical, però del tot incomprensibles. Per comentar alguna dada curiosa, direm que dins d'una gran nau metàl·lica, i amb els següents signes: "TOP SECRET" a la porta d'accés, hem trobat infinits prestatges plens de diferents estris del passat, molts fets pols; però segur que se n'extraurà alguna revelació aprofitable. Hem estudiat algunes peces que han restat en bon estat. Una és un tros de teixit suau, però barroer, amb els signes brodats: "TO MR. PRESIDENT WITH LOVE". El curiós de tot plegat són les restes de pigments impregnats a la tela, i que estem analitzant. Dominen dos agents, un colorant que en el seu moment devia ser vermellós i d'origen entre orgànic i mineral, i l'altre és l'esquitx d'un groc lletós, que són evidents restes de semen masculí. S'ha conservat amb força estabilitat, gràcies a unes bosses d'un material translúcid que ara estem estudiant. S'espera que esbrinant quelcom d'aquesta curiosa troballa amb colorants d'origen mineral i orgànic, aviat podrem comprendre actituds d'aquells antics humans, que ens expliquin el seu final sobtat.


Comentaris

  • Bases del “Concurs ARC–Catarsi 2011. Relats de ciència-ficció, fantasia i terror”[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 13-12-2010

    http://associaciorelataires.com/

  • Text potser profètic[Ofensiu]
    Llorenç Garcia | 05-12-2010 | Valoració: 10

    No m'estranyaria gens que si no hem exterminat part de la gal·làxia alguna espècie del futur puga fer alguna troballa que revele el nostre avergonyant pas per aquest planeta. Text original de final imprevisible.
    Un salut,
    Llorenç

  • crohnic | 21-11-2010

    Un relat ben original!!
    Sens dubte, aquest va ser un "secret d'Estat" ben sonat en el seu moment...
    Del teu estil no et comentaré res, bàsicament per no repetir-me... Ja t'he dit en altres relats que m'agrada molt com escrius...
    Sort, company!!

  • Un viatge al futur...[Ofensiu]
    F. Arnau | 20-11-2010

    Molt bo el teu relat, Ferran. La veritat és que moltes vegades també em pregunte què pensaran els nostres descendents en el futur, quan troben tot el que nosaltres anem escampant pertot arreu...
    El cas de la Lebinsky crec que li dóna el to de "Secret d'Estat" que necessita el relat.
    Una abraçada!
    FRANCESC

l´Autor

Foto de perfil de Galzeran (homefosc)

Galzeran (homefosc)

96 Relats

839 Comentaris

263525 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
A voltes escric per necessitat.

(Maria Barbal dixit)

La foto de la portada del llibre és un dibuix de la relataire allan lee, i podeu comprar el llibre digital aquí

El bloc de l'home fosc té més relats i poesies meves aneu-hi per aquí

De mica en mica aniré marxant, potser sols quedaran alguns relats presentats i escollits en els concursos, i potser algunes poesies, però fins i tot aquestes acabaran per volar-

Dels meus relats a concurs, que durant els anys de participar van quedar finalistes, n'he fet un recull electrònic que podeu baixar/descarregar gratuïtament des de LEKTU
No sempre els he publicat sota aquest perfil, però tots es poden trobar dins la pàgina de relats en català.



Gràcies pels vostres comentaris.


Fd'AG


UN ALTRE JO

ESCRITS DE L'HOME FOSC

L'HOME FOSC AL FACEBOOK

AUTOR A GOODREADS

LA LLEIXA DE L'HOME FOSC


I si us cal fer algun comentari més privat darman59@gmail.com

A voltes, madurar exigeix caure de l'arbre.

Fd'A