Tinc caca i pipí

Un relat de: Marc Freixas

Mami, mami :

és que jo no en vull més de sopeta!!

Si, que t'has de fer gran.

És que tinc caca i pipí, i ja estic tipa jo!!

Ara vull mirar dibuixos;
oi que encara no s'ha fet de nit papa?

Si mires per la finestra, ho sabràs.

Veus quantes estrelles que hi ha en el cel?

Ah, si, si que n'hi han si!!

N'hi han moltes oi papi?

Doncs això vol dir que hem d'anar a fer una caca i un pipí,
i després cap a dormir;
però ara acaba't la sopeta,
perquè sinó no tindràs postres.

Valeeeeee!!

Ara m'ho acabo, i després voldré natilles eh!!

Si, després les natilles,
i després de les natilles, a fer una caca i un pipí,
i després de la caca i el pipí, cap a dormir!!

Si, si :

faré un petó de bona nit a la mami,
i un altre li faré amb el papi.

Boooonaaa niiiiit!!!!!!!!!!!!!

Comentaris

  • Santa paciència![Ofensiu]
    Ilargi betea | 07-08-2004 | Valoració: 9

    M'encanta la originalitat d'aquest relat i la naturalitat amb que descrius les situacions quotidianes.
    Jo no sóc mare, però sovint m'ha tocat exercir-ne per una estona o fins i tot uns dies amb els meus germanets i realment aquests moments són així, tal com els expliques. Ara només et falta parlar dels posteriors al sopar, quan ja has aconseguit que s'adormin i respires pau. Mai he sabut apreciar tant el silenci!!!

    Moltes gràcies pels teus comentaris, són d'aquells que t'animen a seguir escrivint, i més venint d'una persona amb tant de talent com tu.

    Una forta abraçada per la Marina (per haver-te inspirat) i per la Lourdes i tu (per saber tenir tanta paciència!).

    Boooonaaaaaa niiiiiit!!! ;)

  • encara no m'hi he trobat, però no trigaré[Ofensiu]
    Shu Hua | 06-08-2004

    ja comencem a fer pipi amb la meva i aviat tindrem aquest sidral que tu tan be descrius. qualsevol cosa amb tal d'estar-se una estona més.

  • encara no m'hi he trobat, però no trigaré[Ofensiu]
    Shu Hua | 06-08-2004

    ja comencem a fer pipi amb la meva i aviat tindrem aquest sidral que tu tan be descrius. qualsevol cosa amb tal d'estar-se una estona més.

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

872067 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.