Tic-tac

Un relat de: Puça

Sospirs darrera els vidres,
blaus de metilè
actituds sense un perquè.

Una gàbia de parets transparents,
que engarjola els sentiments,
de dos presoners,
tant llunyans, tant propers.

Converses al racó
i mirades juganeres,
fugisseres il.lusions,
espero, espera, esperes.


Comentaris

  • primer[Ofensiu]
    focdegel | 12-12-2006

    Primer relat que et llegeixo Adri! (digue'm desordenada, si, però m'ha agradat el títol)

    M'ha encantat realment!!! vaig a seguir deleitant-me!!

  • gràcies...[Ofensiu]
    Capdelin | 18-04-2006

    per comentar-me i explicar-me allò del ELL i la teva relació o "història" amb ell... ara ho entenc... una història dureta i humana i que tu, per ara, sembla que encaixes prou bé... es nota que encara l'estimes i que tens un cor d'or i sobrevius elegantment...
    ara quedo tranquil amb la teva explicació i la teva confiança...
    ptons i una abraçada ferma i amb sentiment!!!

  • jugues...[Ofensiu]
    Capdelin | 12-04-2006 | Valoració: 10

    amb l'abstracció, amb la penombra del misteri, amb el significat amagat en la penombra del poema, llisques suau entre els versos amb rima lleugera de seda...
    De PUÇA tens aquest endinsar-te en la poesia sense matar la son minúscula dels mots i de DINOSAURE l'esplendor suau de la teva idea poètica.
    ara comprenc: estudies química i poses química i màgia en la teva poesia de laboratori.
    ptons i una abraçada!

l´Autor

Foto de perfil de Puça

Puça

33 Relats

91 Comentaris

38451 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Fa 21 anys que vaig nèixer a la ciutat de Barcelona. Ara en fa ja 4 que estudio química... i cada any, cada moment, cada il.lusió, cada sentiment, els intento reflexar als petits relats que deixo per aquí de tant en tant, quan l'inspiració decideix visitar-me.
Espero que us agradin.

Una abraçada!

Per a més informació... a_bon_ramos@hotmail.com

www.fotolog.com/kukuso