tic tac

Un relat de: Shu Hua

cançó per la meva filla Lluna

Tic tac tic tac

La cançó
del rellotge cansat

Tic tac

Que a la lluna
ha pujat

Tic tac

I li ha dit:
a dormir has d'anar

Tic tac

No s'hi val
a plorar

Tic tac

O les campanades
no sentiràs

Tic tac tic tac


Comentaris

  • La LLuna i el seu tic tac.[Ofensiu]
    La Banyeta del badiu | 12-08-2005 | Valoració: 10

    Només amb el pròlec: Cancò per la meva filla LLuna. Ja ho dius tot.... AMOR, AMOR I AMOR.
    Un petunet per la LLuna , petitet i fluijet... que no és desperti ........ssssssss.
    Bon estiu maques !!.

  • tic- tac...[Ofensiu]
    Lavínia | 25-04-2005

    quin poema tan bonic, Glòria!. Espero que la teva filleta, quan sigui més gran, s'adoni de l'amor que li tens i que cada campanada li sigui com una abraçada tevai el "no s'hi val a plorar", si de debò una predicció i no solament a l'hora d'anar-se'n al llitet.

    Molts petons!!

    PD
    Glòria: has pensat que aquest poemet seria molt adient per a un llibre de poemes o de cançons per a nens petitons?

  • Que divertit!![Ofensiu]
    AtzaVaRa | 01-03-2005

    Tic tac, tic, tac!! Curt, enginyós i senzill! I divertidíssim!!

    Una abraçada de tic tac!
    AtzaVaRa

  • Bons somnis[Ofensiu]
    Biel Martí | 26-09-2004 | Valoració: 9

    Tindrà la Lluna si té el luxe que li cantin cançons així inventades només per ella. Recolzo la idea de Salvatore sobre un apartat infantil.

  • Bona nit, Lluna[Ofensiu]

    Estic segur que amb una artista així per mare així nomès pots tenir feliços somnis...
    Escolta el tic tac i deixa't portar...

  • ssssssssssss![Ofensiu]
    Far de Cavalleria | 05-09-2004

    Que no es desperti.

  • tic,tac, tac tic, tinc[Ofensiu]
    salvatore vinyatti | 27-08-2004 | Valoració: 10

    Preciós poema. Caldria que R.C-. obrís un apartat solament pels poemes infantils, un génere difícil en la qual tu n'ets una mestra.
    Tic, tac, m'en vaig, ja he acabat! Tic,tac.

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Shu Hua

43 Relats

403 Comentaris

104880 Lectures

Valoració de l'autor: 9.29

Biografia:
Em dic Glòria i Shuhua és el meu nom xinès. Vaig estudiar xinès a Xina, Xi'an, dos anys i mig, amb el meu home. "Shu" significa: tranquil, parsimoniós. "Hua", glòria i també Xina.
Escric des dels 27 anys i cada cop s'ha tornat una eina més precisa i important per a mi. Tinc un munt de relats curts i poemes i un parell de novel.les. .. al calaix. Esperant tornar a tenir temps i ganes d'escriure, de tant en tant em passejo per aquesta web.

Vull afagir que estic molt contenta i orgullosa que la meva filla hagi engrandit aquesta web amb els seus relats.
Es diu Lluna d'Argent.
I m'encanta saber que li agrada escriure, que ho fa prou bé i que és com és.
Ja saps que t'estimo.