T'he plorat

Un relat de: març

Són tantes paraules que vam compartir,
les porto gravades, per poder-les sentir.
Les hores passaven i et veia dormir,
són tantes imatges que no volen fugir.

Avui,
com cada dia,
avui,
avui t'he enyorat.
Avui,
com cada lluna,
avui,
avui t'he plorat.

El verd que m'esguarda no brillarà més,
la vida s'apaga quan tot just s'encén.
Arrels que em robaren per no créixer gens,
i resto perduda perquè ja no hi ets.

Si tan sols em donessin un minut,
El voldria passar amb tu:
Dir-te adéu,
i abraçar-te un darrer cop.
I, per sempre, et donaré la mà.

Avui,
com cada dia,
avui,
avui t'he enyorat.
Avui,
com cada lluna,
avui,
avui t'he plorat.

Comentaris

  • plorar[Ofensiu]
    mon6mon | 12-12-2007 | Valoració: 8

    que dolç i que amarg alhora es l'anyor a algú que ja no tens al costat...
    encantada d'haver anat a parar a aquest escrit, seguiré xaferdejant i de segur serà grat!
    no deixis mai d'escriure aquests sentiments.

  • avui, si...[Ofensiu]
    Noia de vidre | 01-01-2007 | Valoració: 10

    plorar per amor, per desitj .... plora i somriure amb una mà de lluna!
    Encantada de llegir relats així.
    un petonet de vidre

  • Xitus | 13-10-2006 | Valoració: 10

    Em sento plenament identificat amb el teu relat. Molt ben expressat.

    M'ha atret el teu "nick", el trobo molt proper i bonic i concret (jo sóc de l'11 de març del 81).
    :-)
    Petons,
    Xitus.

  • que genial![Ofensiu]
    AnNna | 10-06-2006 | Valoració: 10

    quant d'enyor.... :____

    petonassos!


    annna**

  • un relat...[Ofensiu]
    sinda | 21-03-2006

    Preciós, intens, ple de sentiments... M'ha agradat tornar-te a llegir. Qui sap si algun dia et podre escoltar cantar una d'aquestes lletres.

    ànims

  • vull sentir-te!![Ofensiu]
    sempre | 13-02-2006

    espero de veritat sentir-te cantar aquesta dolça canço...

    Petons des d'aqui, no és tant lluny...
    mua!!

  • et sento[Ofensiu]
    Xocolata | 01-02-2006

    Bonica, la llegeixo una vegada i una altra i no deixo de sentir com la cantes...mil petons i fins ara...

  • Hola març![Ofensiu]
    brideshead | 10-01-2006

    He arribat aquí portada per un comentari teu a un relataire fet ahir... i m'he trobat amb aquesta cançó, tan sentida, tan trista, tan plena de records.

    Espero que estiguis bé. Recordo les teves cartes escrites a l'estiu i no he pogut evitar pensar que aquest "t'he plorat" té la mateixa destinatària.

    M'agradaria molt seguir veient els teus escrits per aquí. Quan els mals moments es saben embolcallar de tanta sensibilitat com la que tens tu, i plasmar-los en paraules que perduraran més enllà de tu, val la pensar seguir escrivint. Escriure per lluitar, per mirar endavant, encara que sigui amb una llàgrima als ulls.

    Un petó ben fort. Espero que el nou any et regali moltes alegries i molta inspiració!

  • Em falta...[Ofensiu]
    eqhes | 27-10-2005 | Valoració: 9

    ...sentir aquesta cançó de la teva boca. De veritat que m'agradaria. Segur que si li falta alguna cosa són la teva veu i la teva guitarra. Per casualitat no publicaràs les teves cançons a alguna web, no?


    Espero seguir-te llegint.

    Salut!
    Eqhes

  • recorda que no estàs sola[Ofensiu]
    Lluís | 27-10-2005

    El poder de l'amor és molt gran i les teves llàgrimes, són, indubtablement, cotofluix per intnetar eixugar la sang d'aquest cor teu ferit de mort...
    Espero que amb elles, la ferida que portes tan endins es vagi tancant mica en mica...
    Ja saps que poc et puc ajudar des de la distància...però espero, si més no, que aquestes paraules sinceres (saps millor que ningú que sempre ho he estat) serveixin per recordar-te que no estàs sola. Si més no, mentre jo pugui seguir emprenyan-te de tant en tant...
    Espero veure't aviat ;)
    Fins llavors...un petonàs!!

  • reina[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 14-10-2005

    és preciosa..... trista, sentida, però arrenca les llàgrimes de qualsevol...
    Que la guitarra et faci parlar, recitar, i cantar amb la veu d'àngel que tens....
    un petonàs, i que res t'aturi per continuar endavant...
    muakssssssss

Valoració mitja: 9.57