T'estimo

Un relat de: Clar de lluna

T'estimo pel teu somriure discret i per la teva mirada profunda.
T'estimo pel teu parlar i pels teus silencis.
T'estimo per les teves carícies i els teus xiuxiuejos a cau d'orella.
T'estimo de dia, t'estimo de nit.
T'estimo quan hi ets, t'estimo quan faltes.
T'estimo pels teus defectes i per les teves virtuts.
T'estimo perquè em perdones quan m'equivoco.
T'estimo perquè saps reconèixer els teus errors.
T'estimo perquè comparteixes els meus èxits i m'acompanyes en les meves derrotes.
T'estimo per ser el meu fidel company, per ser-hi sempre.
T'estimo per respectar-me i no jutjar-me.
T'estimo des del primer dia que et vaig veure.
T'estimo perquè sí.
T'estimo perquè m'estimes.
T'estimo perquè passar la vida al teu costat és el millor que m'ha passat mai.

Comentaris

  • L'amor és preciós[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 01-08-2008 | Valoració: 10


    M'encanta aquest relat és tal i com et surt i és molt natura, com la vida mateixa. Gràcies.

    Una salutació d'ullsblaus1

  • Nunna | 06-05-2008

    ... quan sents amor és exactament així.. és una llàstima que a vegades ens l'hagin de prendre per veure-ho...
    si tu te n'has adonat només em queda dir-te que en disfrutis i ho aprofitis al màxim!

    Gràcies pels comentaris, m'han animat molt!

    un petó!

  • M'agradaria[Ofensiu]
    llibreta | 07-02-2008 | Valoració: 10

    ser el teu home.

    Preciós.

  • gràcies[Ofensiu]
    Clar de lluna | 07-02-2008

    Gràcies pels comentaris!

    Doncs sí, estic enamorada del meu home des del primer dia que el vaig conèixer i amb el pas del temps, sense cap dubte, puc escriure això d'ell i molt més.

    Una abraçada a tots!

  • I els que no estem enamorats?[Ofensiu]
    Kumori | 07-02-2008 | Valoració: 9

    Doncs la veritat és que amb aquest escrit volem tornar a estar-ho, de totes totes!

    Que n'és d'especial, rar, i difícil arribar a poder escriure un text així... ja no només pel que fa a la tècnica, sinó per poder basar-te en experiències pròpies que, suposo, són actuals...

    Vull enamorar-me i et tinc enveja perquè has transmès tot el que se sent massa bé per no estar-ho tu mateixa :)

  • Estimar amb raó[Ofensiu]
    Unaquimera | 07-02-2008 | Valoració: 10

    Un bon grapat de raons per estimar algú, sense cap dubte!
    Qualsevol de les que anomenes, ella soleta, ja en seria prou... però totes plegades, tenen una força irresistible!

    Tornaré a passar pel teu espai, a fi de conèixer millor els teus escrits...

    T'envio una abraçada per celebrar que t'he descobert com autora... i per què sí,
    Unaquimera

Valoració mitja: 9.8

l´Autor

Foto de perfil de Clar de lluna

Clar de lluna

28 Relats

347 Comentaris

54834 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:

Una pinzellada de mi

Crec que sempre m'ha agradat escriure petits retalls de la meva vida. Ja de xiqueta, quan començava a tenir ús de raó, escrivia allò que em passava per no oblidar-ho, per retenir-ho en el temps. Els amors i els desamors, els sentiments i les pors, l'amistat i la injustícia, ... han format part d'aquests escrits. Novel·les començades, reflexions interiors, naturalesa observada, ...

Escric allò que sento i allò que imagino, allò que veig i allò que no. És com una droga que tant m'omple d'energia com em buida. Però que sempre em recompensa.

El meu llenguatge és planer i directe, honest amb els meus valors i les meves creences.
M'agrada ser conformista, sense deixar de conformar-me. Lluitar per allò que val la pena. M'agrada créixer i aprendre. Observar. Ensopegar amb pedres per recuperar-me i continuar caminant.

M'agrada viure a pesar de les dificultats i gaudir de tots i cada un dels instants que em brinda la vida.

Però per damunt de totes les coses, m'agrada estimar i sentir-me estimada incondicionalment.

Una abraçada!

Comenteu el què us sembli, doncs estic aquí per aprendre, moltes gràcies per avançat!!!

El meu e-mail: clardelluna@hotmail.es