t'estimo

Un relat de: fill de les ombres

A tu només, et parla el meu silenci,
a tu que em comprèns sempre, també quan parlo,
i que quan no em comprèns m'estimes
deixant que la meva petitesa es faci gran al teu costat.

Sense tu
estic ple de Res,
buit de Tot.

T'estimo perquè amb tu sóc enlloc de tenir,
t'estimo perquè amb tusóc enlloc de fer,
t'estimo perquè amb tu puc ser jo,
t'estmio perquè amb tu sóc més enllà de mi.

Comentaris

  • Jo estimo tant...[Ofensiu]
    Em Perds... | 17-10-2006

    E entrat i e vist akest escrit, m'as deixat sense paraules. Sas? jo estimo i estimo tant que arrivo a sentir tot el que dius... Es tan gnial això de l'amor... N deixis d'scriure! 1 petunas ml fort!

  • Nicte | 19-05-2005 | Valoració: 9

    Vaja, no sé què dir... com a acostuma a passar quan et sorprèn (que no és fàcil) el significat que hom dona a aquest verb.
    Si cap destacar alguna cosa diria que el final està molt ben aconseguit, com resumint un tot que a vegades costa de definir i que alhora va més enllà..
    "t'estmio perquè amb tu sóc més enllà de mi"

    fins aviat!

  • una paraula... genial...[Ofensiu]
    AnNna | 13-04-2005 | Valoració: 10

    simplement... crec que no cal donar més explicacions... és fantàstic... m'encanta... com és que no t'havia descobert abans? ;)
    vinga, a veure si faig algooo!!!! sóc una puta vaga! :S

    aNNNa

  • La de coses que poden dir les paraules..[Ofensiu]
    Sareta_16 | 23-03-2005

    És bonisim!:) La de coses que has dit en aquest petit escrit!Tens un estil molt ben definit i m'encanta com ho redactes!Aquesta poesia m'ha comogut!Felicitats, de debó!

  • Simplement preciosa[Ofensiu]
    ITACA | 23-03-2005

    M'ha encantat de veritat , m'ha emocionat i tot , es una poesia de la que pots estar segur que no deixara indiderent a la gent que tingui el luxe de llegir-la , no deixes d'escriure , feia temps que una poesia no m'arrivaba tant com la teva.

  • estimes i ets estimat.[Ofensiu]
    sinda | 04-03-2005 | Valoració: 10

    Estimes més enllà del que mai havia conegut.
    No ets estimat encara que siguis com ets, ets estimat perquè ets com ets.
    Em va agradar llegir aquest poema...o cançó que potser algun dia tindrà música.

  • espurna![Ofensiu]
    somnisdeboira | 10-02-2005 | Valoració: 9

    Com et deia en algun altre relat... despres de l'hivern ve la primavera! m'ha agradat llegit aquest mail!

Valoració mitja: 9.6

l´Autor

Foto de perfil de fill de les ombres

fill de les ombres

63 Relats

249 Comentaris

89724 Lectures

Valoració de l'autor: 9.70

Biografia:
www.enrenou.com

maquinista d'un tren que volta el món sense vies, que busca la sortida del túnel de la realitat tot cercant en la utopia, la força per tirar endavant.



el camí és llarg... vols caminar amb mi?




per contactar amb nosaltres: aloisioxispin@hotmail.com
www.enrenou.com