T'ESTIMO

Un relat de: aNneta28

Em supera. Haver de posar bona cara quan hi ets em supera. Haver de somriure com si no m'adonés que ets allà sense adonar-te que jo també hi sóc em pot. Haver de fer veure que no m'afecta la teva presència, que m'és igual que l'estimis a ella i no a mi, que m'és indiferent que no em facis cas...No puc.

No puc més. No puc fingir més. Necessito cridar als quatre vents que T'ESTIMO. Necessito dir-te que T'ESTIMO. Sí, T'ESTIMO, i què?

Algú té quelcom a objectar-hi? Perquè si és així, que ho digui. Si algú té algun problema amb que jo sigui una maleïda amargada que es passa el maleït dia pensant en un maleït paiu que no em fot ni cas...Que ho digui.

Si a algú no li sembla bé que jo sigui una maleïda nostàlgica que em passu la maleïda vida recordant el meu maleït passat que vaig compartir amb un maleït paiu que no em fot ni cas...Que ho digui.

Comentaris

  • Fada vermella | 08-12-2006

    Jo més que amb una rialla, ho llegeixo amb una llàgrima als ulls, de saver de que això hem passa tots els dies ja que el tinc a ell sempre present.. Però tant tu com jo algun dia podrem oblidar. Sense cap ampolla de bodka barat.

    Un bes maka!!



    Fada vermella.

  • penombra | 21-10-2006

    Qui no se sent identificat amb la situació que estàs describint? Tothom alguna vegada s'ha sentit així... Angoixes, sentiments trencats, pànic... tanmateix hem d'intentar ser cada dia un xic més feliços malgrat les adversitats... tot i que hi han moments que la pressió és tant forta que és insostenible, ho engegaries tot a rodar... però vaja aquí estem al peu del canó...

    Apa Salut!

    Petons

  • Mol realista! :)[Ofensiu]
    Em Perds... | 16-10-2006 | Valoració: 10

    Uff nena! No sas cm t'arrivo a entendre. Fot tant tenir a qui estimes a 2 pasos i no poder anar a besarlo x impediments... Intenta oblidar tot el q podria ser... s l millor, t recomano.

    Ml xo mol ben expresat! 1 peto!

  • Sé que poses biogràfica...[Ofensiu]
    Arbequina | 16-10-2006

    i em sap greu. Però el to desenfadat amb què t'expresses m'ha semblat prou diverit; diguem que ho he llegit amb una rialla trencada.
    En fi... el relat m'ha agradat; aquesta forma de cridar t'estimo i explicar-nos "l'entorn", l'he trobat molt original.

    Una abraçada.

    Arbequina.

  • Amor [Ofensiu]
    1101ilime | 16-10-2006



    Es prou fotud això nena !