t'estim quan l'amor es menja la distància

Un relat de: jaumesb

Ets la meva manta
quan el fred
em fa pessigolles,

el pa
que em nodreix
quan em sent petit,

els braços
que m'acullen
quan la paor em visita,


el més proper que sent
quan ets lluny.


T'estim
quan ets a prop,

t'estim
quan ets lluny.


T'estim
quan l'amor
es menja la distància.

Comentaris

  • Espero [Ofensiu]
    brideshead | 23-06-2006 | Valoració: 10

    que la distància de l'estiu no et faci abandonar els versos.... fins a meitat de juliol, et seguirem veient per aquí, oi? Amb poemes bells, com ja ens tens acostumats...

    Una abraçada.

  • saps...[Ofensiu]
    Capdelin | 04-05-2006 | Valoració: 10

    amb els teus versos... esborrar les distàncies, apropar-te al lector i fer que el teu poema li resulti fàcil, comestible, digerible i se'l faci ben SEU!
    una abraçada.

  • Quina il·lusió,[Ofensiu]
    brideshead | 03-05-2006 | Valoració: 10

    aquest honor que m'has fet de dedicatòria en la introducció!

    T'ho agraeixo moltíssim, de tot cor, i et felicito per la bellesa especial d'aquest poema. Perquè és ben cert el que apuntes amb els teus versos, no hi ha distància que impedeixi l'amor quan aquest és vertader, és intens, és incondicional. Saber extreure d'una distància física els millors sentiments, els millors pensaments, que aconsegueixen portar-te prop de la persona estimada.... tot i la distància.

    Felicitats, ho has sabut transmetre a la perfecció des de la teva ànima de poeta senzilla, vibrant, amorosa i poètica.

    Una abraçada i et reitero el meu sincer i profund agraïment.

  • Gran títol[Ofensiu]
    roda03 | 01-05-2006 | Valoració: 10

    Hola Jaumesb,
    Jo sempre que escric tinc el costum d'omplir amb molta força el títol, ja que m'evoque tot el segiut de versos que fa que el poema te'l sentis teu.
    Cada vegada que et llegeixo, admiro la teva destresa per l'art d'escriure versos curts, però alhora grans en contingut i sentiment.

    És tot un plaer seguir comptant amb el teu suport i, sobretot, am la teva presència a RC.

    Brindo per les nostres vides i per l'amor malgrat les distàncies,
    Roda03

  • El títol...[Ofensiu]
    ESPIRAL | 30-04-2006

    ho diu tot...molt bonic. Ai, l'amor, que n'és sovint, de tristament dolç.
    M'ha agradat. 1abraçada. ESPIRAL.

  • cadascú[Ofensiu]
    llu6na6 | 30-04-2006

    escriu del que més el neguiteja.

    ja ho diuen: " de l'abundància del cor parla la boca "

    per això tu parles de la teva experiència tan viva i tan lluminos, mentre que la vida a mi (seria llarg d'explicar...) em porta per terrenys més tortuosos

    i NECESSITO, per sobreviure'ls, escriure, escriure-ho, expressar-ho una i mil vegades.

    M'alegra saber que el teu, és un paisatge molt més joiós que el meu. Segueix aprofitant-lo!

  • AnNna | 30-04-2006 | Valoració: 10

    és súper guapo! com diuen per aquí baix, la metàfora del títol, brutal! :)

    és súper macoooo!

    petonsss!

Valoració mitja: 10