Teories, teoremes i d'altres bajanades

Un relat de: Tiamat

Història d'una vida
Tot just va nèixer, va caure, obrint-se el cap. Mala sort.


Teorema del cubata
Qui mou més el braç esquerre que el dret quan balla, és que està acostumat a aguantar el cubata amb aquest últim.


Afirmacions institucionals espanyoles
Al final del passaport, a la pàgina 32, hi posa "este pasaporte contiene 32 páginas".


Teoria de la mort
Només qui treu la llengua fora, es pot considerar 100% mort. (nota: no es considerarà morta qualsevol persona que, a més de treure la llengua, respiri)


Principi del recollidor
No és possible posar al recollidor tota la pols que has escombrat de terra.


Demostració de l'absurditat
En el context d'una guerra i amb un vestit de camuflatge, una persona rep el dret d'assessinar-ne una altra i quedar impune per aquest fet.


Afirmació que us juro que és certa
Quan a una porta hi posa un cartellet que hi diu "empènyer", la porta s'ha d'empènyer.


Teorema filosòfic de la no-existència de Déu
No hi crec.


Evolució biològica del peix
El peix més evolucionat té tres espines i un parell d'escames. Un cop cuit, de dins és blanc, i la seva pell és marronosa, com de sorra. Aquest peix és conegut amb el nom de "varita de merlusa".


Diferències fonamentals entre els éssers humans
A certes persones, quan veuen caure una poma al terra, se'ls acudeixen teories. D'altres, se la mengen. (aquesta diferència tindria més gràcia si totes les pomes, al caure a terra, fossin podrides. Però no és el cas)


Demostració de l'absurditat 2
Hi ha gent que té interés en obtenir el récord Guiness de treure el tros d'espagueti més llarg pel nas.


Teorema de la lògica bibliana (verídic)
Segons la Bíblia, si et cau el cabell per la part de davant, ets calb del front.


Falses teories psicològiques
Una malaltia mental no implica tirar el teu cos endavant i endarrere compulsivament mentre estàs assegut.


Principi fonamental de la sexualitat humana.
Cent per cent heterosexual ho pot ser només aquell que es desagrada.


Postulat de la desconeixença
Si vols xulejar d'una cosa sobre la que no entens, fes-ho davant d'una persona que encara ho entengui menys.


Negacions arquitectòniques
Les cases, quan es fan velles, no es tornen de pedra.


Teorema del sonet -només per a cursos de batxillerat tecnològic-
Si a un examen de català et pregunten quin tipus de poema és, la resposta és un sonet.
(a aquesta afirmació l'avalen dos anys d'experiència per part de la que formula el teorema)

Comentaris

  • No puc enganyar-te...[Ofensiu]
    homenot | 17-09-2005

    Tens raó Tiamat, m'agrada molt l'humor d'en Perich, sobretot els aforismes d'"Autopista" i "Notícias del 5º canal". Els teus aforismes són molt bons, hauries de publicar-ne més. No vull fer-te la pilota ni desmèixer a ningú, però penso que utilitzes un humor intel·ligent i lliure que està a anys llum de distància dels altres relataires (jo el primer).

    Una abraçada,
    Gerard

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

681316 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.