Teoremes secrets

Un relat de: Galzeran (homefosc)
Teoremes secrets


Informe EJ-99 amb pestanya HTS (High Top Secret), segons nomenclatura internacional. Transcripció succés classificat sota observació qualificada.
A les 06:50 PM, el subjecte 3NEB (Not Earth Born) dialoga amb el doctor M. Jackson.

“—Vosaltres sí que feu goig! Fa deu anys que treballem plegats i fas la mateixa cara i tens la mateixa complexió física. En l’aparença es diria que no t’afecta el pas del temps.”

Triga pocs segons en arribar la resposta. Malgrat els estudis compartits, encara els cal processar els nostres mots, traduir-los al seu llenguatge i preparar, en un enginy creat per “Ells”, la resposta en el nostre. Com ja sabem, “Ells” no tenen una boca ni cordes vocals per modular sons, temes que ja s’esmenten en l’informe FC-2 (First Contact).


“—És un teorema molt senzill, apliquem un principi que també coneixeu vosaltres i que tracta de la dinàmica de fluids, però que utilitzeu amb finalitats limitades.
—Em pots ampliar aquest comentari?
—En diem “conflicte de maduració”, ens enutjava l’aparença caduca, malgrat en alguns llocs del Nostre sistema planetari envelleixen amb maduració dinàmica, la majoria no ho fem. Jo mateix, tinc cent vint anys dels vostres... i ben portats, no?
—Curiós... i aquesta fórmula tan senzilla?
—Aquell Grec vostre, el de la banyera, recordes?
—Arquimedes!?
—Correcte! Sols calen aplicacions raonades en la direcció adient. Una mínima variació pot aconseguir efectes diversos, Nosaltres les controlem totes les variables. Vosaltres sols veieu una direcció, qüestió genètica de tenir els ulls mirant sempre enfront, els“Nostres” ulls camaleònics són més profitosos i ens donen més amplitud d’observació.
—Esta bé, però això que em dius... pot ser un gran descobriment, la font de l’eterna joventut! Com ho apliqueu?
—Em sap greu, ara mateix... és la “Nostra” hora de sopar, en podríem parlar més tard.”


Fi de la transcripció. Per seguir el fil de la conversa passeu a l’informe EJ-99.1 de les 08:30PM.

Comentaris

  • alta investigació...secreta[Ofensiu]
    teresa serramia | 09-05-2011

    "piques molt alt", darkman...
    Que apassionant aquest tema...Etern, fascinant, ravatador...
    bravo!!, no t'hi poses per poc...i què sino??, No cal anar pel diari, gris, monòton..
    una braçada des de Barcelona!!

  • bon relat ferran[Ofensiu]
    joandemataro | 31-01-2011 | Valoració: 10

    ai l'envelliment i l'eterna joventut quin tema ... jo n'estic segur que algun dia arribaran descobriments que ara ens semblen impensables....
    gràcies pels teus comentaris
    una abraçada d'un de mataró
    joan

  • M'ha agradat,[Ofensiu]
    Lavínia | 26-01-2011

    Darkman, el relat. L'he trobat molt ben construït i, a més, penso que es podria fer més llarg perquè dóna per fer un relat curt.
    Et felicito

  • ja el tenim[Ofensiu]
    Artis Pla i Calders | 26-01-2011

    el secret de l'eterna joventut ja el tenim, en aquesta pàgina web, aquí mai us feu vells, sempre sereu els joves que surten en els vostres contes. I mira tu, que jo sempre m'equivoco entre l'Arquimides i el Pitagoras, potser serà perquè sempre m'han agradat més les lletres que no las mates. Haurem d'estudiar això dels fluids que diu l'amic del doctor Jackson.

  • EJ-99.1[Ofensiu]
    Naiade | 20-01-2011


    Quina intriga que ens deixes!!
    Em fa l’efecte que si llegíssim el fi de la transcripció se’ns trauria la gana. Broma a part, trobo un relat molt interessant. Has pensat que allargant-lo una mica seria una bona obra per Catarsi?
    Una abraçada

  • Redéu, quin despertar![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 15-01-2011 | Valoració: 10

    Hola Ferran: Avui he dinat tard, he fet la migdiada tard i m'he desvetllat tard i amb els ulls embotits. Obro l'ordinador, llegeixo el teu comentari i em disposo a coneixer-te. Llegeixo aquest breu relat i... ja està, ja estic despert! Curt, sintètic, imaginatiu, ben escrit (ja vigilaré el tecleig) i amb ganes de llegir-te més. Veig que has escrit molt. Ho tinc fàcil. Una abraçada i encantat de conèixer-te. Fins aviat.
    aleix

  • Molt bo i,[Ofensiu]

    fantàstics els comentaris del relator així com el diàleg que mantenen els dos éssers estrambòtics del relat, posseïdor d’una forta càrrega científica de fantàstica ficció. Per la meva part finalitzaré el comentari així que acabi de llegir si em deixen l’informe EJ-99.1 demà al mati.
    Ara més seriosament, felicitats pel relat, Una forta encaixada i un bon any,
    J.Lluís

l´Autor

Foto de perfil de Galzeran (homefosc)

Galzeran (homefosc)

96 Relats

839 Comentaris

263545 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
A voltes escric per necessitat.

(Maria Barbal dixit)

La foto de la portada del llibre és un dibuix de la relataire allan lee, i podeu comprar el llibre digital aquí

El bloc de l'home fosc té més relats i poesies meves aneu-hi per aquí

De mica en mica aniré marxant, potser sols quedaran alguns relats presentats i escollits en els concursos, i potser algunes poesies, però fins i tot aquestes acabaran per volar-

Dels meus relats a concurs, que durant els anys de participar van quedar finalistes, n'he fet un recull electrònic que podeu baixar/descarregar gratuïtament des de LEKTU
No sempre els he publicat sota aquest perfil, però tots es poden trobar dins la pàgina de relats en català.



Gràcies pels vostres comentaris.


Fd'AG


UN ALTRE JO

ESCRITS DE L'HOME FOSC

L'HOME FOSC AL FACEBOOK

AUTOR A GOODREADS

LA LLEIXA DE L'HOME FOSC


I si us cal fer algun comentari més privat darman59@gmail.com

A voltes, madurar exigeix caure de l'arbre.

Fd'A