tens llum a la mirada

Un relat de: jaumesb

Tens
sol de casa
a la cara
i a tot el cos,

amor
als braços
i a les cames,

llum
a la mirada
i a l'ànima,

vida
al teu si
i als teus llavis.


Estim
tot el que tens.

Comentaris

  • indefinida | 19-12-2007 | Valoració: 10

    La teva poesia també té llum!


    Petons.

  • I tu tens llum[Ofensiu]
    gypsy | 29-10-2006 | Valoració: 10

    en els teus mots, jaume.
    Brollen nets i purs com aigua cristal.lina!

    petons.

    gypsy

  • Tens...[Ofensiu]
    Nanit | 04-04-2006 | Valoració: 10

    ...unes paraules precioses. Dóna la sensació que aconsegueixes escriure el que sents i pretens transmetre. L'he trobat preciós aquest poema.
    Estimar TOTA la persona. Què ho pot millorar? Que sigui recíproc segurament. I així espero que ho tinguis.

    Molta paraula!!

  • Estim tot el que tens[Ofensiu]
    kispar fidu | 04-04-2006

    Sempre he pensat que estimar a una persona significa acceptar-lo amb les seves virtuds i els seus defectes, amb tot allò que té i és. Estimar-lo "tot" i tot el que té.

    S'estima de veritat (crec) quan saps apreciar a la persona pel què és i per com és, sense deixar de banda cap aspecte!

    eis! jo també em vaig Biciar el divendres! jejeje, estava molt espesa, i tenia el cap a una altra banda, portava una hora a la biblioteca mirant per la finestra i amb la mirada perduda als fulls, intentant estudiar alguna cosa; i vaig optar per deixar-ho córre i sortir a escampar la boira!
    Em va anar genial! vaig tornar com nova! Va ser un canvi bestial! Portava tot el dia amb els ànims pels terres i la Bici em va pujar les energies al 100%!!!

    Així m'agrada: Que et Biciïs!

    apali, ens veiem,
    Gemm@

  • gràcies[Ofensiu]
    brideshead | 04-04-2006 | Valoració: 10

    per les teves paraules incansables, generoses, silents, incondicionals...

  • EXCEL.LENT[Ofensiu]
    llu6na6 | 17-03-2006 | Valoració: 10

    En el poema que parla dels maniquís i dels aparadors, intento expressar que som a mans del destí, i que qualsevol contingència ens pot esborrar i malmetre.

    Jo també intento "fer-me" escrivint i estimant.

    Tens raó, és la millor manera, l'única manera de "fer-se"

    Deus tenir el dins ple de llum, tu, i d'amor.Quina joia!

  • La llum de l'amor als ulls...[Ofensiu]
    brideshead | 16-03-2006 | Valoració: 10

    Per cert, és poetessa, no poeta. Excepcional persona i excel·lent poetessa.

    Un altre bon poema, aquest teu. Felicitats.

  • Totalment d'acord[Ofensiu]
    brideshead | 01-03-2006 | Valoració: 10

    Tu, ni cas, d'aquesta "molekula"...

    Hi he entrat... la coneixes?

  • i tu...[Ofensiu]
    Capdelin | 28-02-2006 | Valoració: 10

    tens poesia en la ment i en els teus versos!!!
    PD. no et desanimis per l' 1 i el comentari de sota... avui t'ha tocat a tu i abans em va tocar a mi i em tornarà a tocar... són decapitadors que es van carregant persones afeccionades, no professionals que gaudeixen escrivint des de la seva senzillesa i il-lusió... ànims!!!
    una abraçada!

  • Perdó![Ofensiu]
    brideshead | 27-02-2006 | Valoració: 10

    Ho havia oblidat!

  • Amor, llum, vida...[Ofensiu]
    brideshead | 27-02-2006

    que configuren aquest paradís immens de la teva estimació. Felicitats per tant d'amor!

  • plagi[Ofensiu]
    molekula | 26-02-2006 | Valoració: 1

    de tu metaix, et repeteixes.

Valoració mitja: 9.31