Teníem còmplices

Un relat de: Dolça Parvati

Recorda'm nua en la penombra
Com es recorda el vi vessat
I besat de boca a boca.
Amb l'humil esperança rere el cos,
Treva momentània al que no és.
El que és, ho saps:
Una habitació senzilla
I de la finestra estant,
Els geranis contemplant-nos,
Còmplices muts i acolorits.
Ells, i la penombra.

Comentaris

  • dolceta!!!![Ofensiu]
    Xantalam | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Encisador[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 08-01-2009 | Valoració: 10

    És la paraula que m'ha sorgit al llegir el poema. S'endinsa i fa estremir, tant pels propis versos com pe la imatge que evoca. M'agraden molt els poemes breus que diuen molt, com aquest que t'acabo de llegir i que, pesonalment, considero una joia.
    Una abraçada

  • Esquiva fragància[Ofensiu]
    franz appa | 07-01-2009

    Tan evanescent el record, com les pinzellades acolorides, impressionistes, que el transcriuen en succints i escassos versos. Evanescent i, tanmateix, tan sòlids els seus elements, sí: treva al que no és (fantàstica descripció de la memòria incansable).
    Dic fantàstic, que potser Ramon Llull ens diria que és el cultiu de la imaginació -en el sentit de creativitat-. I aleshores diria jo que, tal vegada, aquests geranis, com el vi "besat i vessat", com la penombra, són només (només? redéu! ni MÉS NI MENYS!), la creació del poeta des de la fugissera imatge que algú altre li va proporcionar -posem que en un fòrum d'un web que reuneix a creatius dins de paràmetres prou atzarosos, que se'ns rvelen en els comentaris que m'han precedit-.

    I té encara la fragància que tenen els bons textos descriptius. Cafè i conyac, diuen els meus il·lustres predecesors. Jo... els atribueixo la suau i esquiva fragància dels geranis, per obvi que sigui.

    Un petó,

    franz

  • Sent dissentir...[Ofensiu]
    rnbonet | 07-01-2009

    ...de l'amiga 'allen'. Força, en té; massa. Per mi, va directe al gra, no espigola.I res de cafè; més bé un conyac francés d'aquells que et fan regalimar-te els llavis. O potser un 'calvà' destil·lat casolà de vint anys a La Mayenne, amb un impuls de Guaiana francesa elevant coets interplanetaris.
    Fins ací, el comentari: Ara, l'intent d'imatge
    Photobucket

    Si ix, /missiónkumplida!/

  • Aquí, el dibuixet del Mestre RNBONET:[Ofensiu]
    deòmises | 07-01-2009

    Photobucket

    rnbonet dixit