Te'n dec una (infidelitat)

Un relat de: gypsy

- Què tens carinyet? fas cara de pomes agres...
- La Lluisa, ja hi tornem a ser, vol anar a esquiar aquest cap de setmana.
- Hòstia Jordi, quina merda. Em vas dir que estaríem junts. Quin cabreig!, sempre igual i jo, el plat de segona.
- Vinga dona, que tenim poc temps. On vols que ho fem?
- Deixa't de romanços. On vull que ho fem?, doncs mira, a la sala d'estar de casa teva amb la Lluisa mirant sense perdre detall. T'abaixo els pantalons i me la fico ben endins i li trec la llengua a la teva dona. Com ho veus?
- Glòria, sis plau, com et passes. No exageris. Si estic més aquí que enlloc.
- Mira ja n'estic tipa d'aquesta relació que va començar de meravella i ara sembla el pedaç dels divendres.
A més, continues follant amb ella, tant que dius que ja no et fa el pes.
- Glòria, que és la meva dona. Que m'hi vaig casar i tinc dos nanos. Vols que li digui que no se'm aixeca, que tinc problemes d'erecció?. Si ho faig pensant en tu, com un boig.
- Ets un cabronàs repulsiu. Mira, la vaig a trucar.
- Collons!, tranquil·la, no anirem a esquiar. Li diré que tinc feina a la oficina. Ostres, ara he de marxar, nena.
- mmm, de veritat?, t'estimo ratolineet. Quedem per divendres a les set, com sempre.
- Sí, exacte, com sempre reina. Adéu, que faig tard.

=======================================

Guillem, ets tu?, sóc en Jordi. Tio, estic desesperat, m'has de fotre un cop de mà. És la Glòria que està insofrible, ja no puc més. No, no desvariejo. Per déu, sigues discret i que ningú se'n assabenti. Sí, sí, et deixo les claus de casa seva i hi vas cap a les set de la tarda el divendres. Te'n dec una.


gypsy


Comentaris

  • La ifidelitat...[Ofensiu]
    onatge | 10-08-2008 | Valoració: 10

    és com una ombra passatgera que de vegades s'enamora de nosaltres...

    Salut.
    onatge

  • així mateix...mar i ona..........[Ofensiu]
    escaldot | 30-01-2007 | Valoració: 10

    Descripció a talls...i de retalls, com si d'una degustació de bon pernil es tractés....
    Fas d'una situació un cert un relat bicefal...i colpidor...entramaliat...i...real?

    Situes..què tens carinyet que fas cara de pomes agres..? en portada, i t'egredes deixan-te anar i ho fas molt be.
    una escletxa de llum...

    Un petó
    Gracies,
    vostè les té totes.

    Jordi

  • Me la pagaràs...[Ofensiu]
    Unaquimera | 10-12-2006 | Valoració: 10

    Un diàleg que no té aturador ni "desperdici", un joc entre personalitats, un enfrontament entre desitjos i realitat, mostrant una història sencera...
    I una trucada que canviarà el destí d'aquestes persones a penes descrites però reals davant els ulls de la lectora...
    Em sembla que també canviarà els seus sentiments, ja que l'acció sense retorn, com la venjança, és fruit d'una emoció, d'un impuls, d'uns moments, però després la vida té prou temps per passar comptes a qualsevol...
    i sempre vol cobrar!

    Boníssim el relat!

    T'envio una abraçada tranquil·la, sense presses, d'aquelles que es prenen tot el temps que cal que a fer-se sentir sencera,
    Unaquimera

  • Un diàleg...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 03-12-2006 | Valoració: 10

    molt ben trobat, fresc. divertit i sense floritures. El final m'ha semblat senzillament genial. Estic totalment d'acord amb el comentari que t'ha fet la Fredia respecte a la teva capacitat polifacética, un valor afegit que incentiva a seguir-te llegint amb plaer.
    Una abraçada

  • Polifacètica[Ofensiu]
    Frèdia | 01-12-2006

    Es curiós, esperava trobar-me un relat profund i me'n trobo un d'irònic, divertit i que parla de la vida mateixa, d'aquests embolics en els quals caiem els humans sense ni adonar-nos-en . I mentre l'anava llegint pensava com en pots arribar a ser de polifacètica. Fas bona poesia, prosa profunda, com el "Sweets" Iverson que tant m'agrada o com els comentaris que he llegit a altres relataires (felicitats pel que vas deixar-li a Jeremias Soler), i també pots fer textos tant frescos com aquest. Segueix així, gypsy, dóna'ns tot això que duus a dins.

    Una abraçada,
    Fredia

  • Gitaneta dels ulls negres....[Ofensiu]
    copernic | 30-11-2006 | Valoració: 10

    Final inesperat, dels relats que a mi m'agraden. Els diàlegs són molt bons i estan molt ben construíts. Es veu que aquest marit no era gelós. Amb mentalitats així no podrien passar casos de violència domèstica. Celebro que t'agradés "Una bona feina". Ara hauries de llegir tota la novel.la. Em sembla que t'agradarà.
    Petons, gitaneta.

  • Com sempre...[Ofensiu]
    AVERROIS | 29-11-2006 | Valoració: 10

    ...tens una escriptura amena i divertida. M'ha agradat molt. T'he de donar les gràcies pel teu suport en Record de vida, la veritat és que el comentari,del altre, em va deixar una mica trist.
    Una abraçada de fidelitat.

  • que has llegit Pàmies?[Ofensiu]
    jaumesb | 29-11-2006 | Valoració: 10

    no m'agrada

  • Quarteto de flabiol[Ofensiu]
    BOLZANO | 29-11-2006 | Valoració: 9

    M'agrada. Els diàleg són real, frescos i divertits.
    Al final com diu el títol del comentari, això sembla un quarteto de flabiol (ja m'entens no?)

  • Una infidelitat compartida?[Ofensiu]
    F. Arnau | 28-11-2006 | Valoració: 10

    Els amics estan per a aquestes cosses i per a altres de més roïnes...
    Et coneixia pels teus poemes i ara m'ha alegrat conèixer la teua prosa. Eres un cas semblant al meu. Jo també vull fer proses, a més de les poesies, que ja vaig fent de fa molt més temps.
    Crec que vas per bon camí, doncs jo sóc un lector addicte de narratives, contes, novel·les i tota mena de proses, i a mí m'ha agradat.
    T'ho jure!
    Endavant amb la tasca!
    Una forta abraçada de:
    FAiX

Valoració mitja: 9.9

l´Autor

Foto de perfil de gypsy

gypsy

377 Relats

2797 Comentaris

450010 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:

Hem viscut per salvar-vos els mots,
per retornar-vos el nom de cada cosa.

Salvador Espriu