Temps de soledat

Un relat de: Sanke85

És temps de soledat,
d'estar sol,
de sentir-se sol.

És temps de soledat,
de quedar-se sol,
envoltat de gent,
coneguda i desconeguda,
gent que va i ve.

És temps d'estar sol,
de sentir-se sol,
envoltat d'amics,
que miren,
observen.

Amics que t'ajuden,
a no sentir-te tan sol.

És temps de soledat,
d'estar sol,
de sentir-se sol,
però de cop i volta,
tu surts del meu record i,
entres al meu pensament,
fent-me així feliç,
molt feliç,
al haver-te retrobat,
després de tan temps,
d'enyorança,
que dia rere a dia,
intentava superar,
sense éxit.

I nit rere nit,
les llàgrimes dels meus ulls,
es claven al meu cor,
fràgil,
que t'anel·la i et desitja,
que et necessita per subsistir.

És temps de soledat,
d'estar sol,
de sentir-se sol.

Comentaris

  • x cert...[Ofensiu]
    NoKia | 22-09-2005

    "CaRta dE coMiaT" no es referia a mi, es a dir, afortunadament no e stat jo qui a perdut l pare... sno una companya d clase, ara ja fa un tems...
    nomes xo... xD
    un petoooO!
    Muasss!
    NoKia

  • ei...![Ofensiu]
    NoKia | 22-09-2005 | Valoració: 10

    ostres mltissimes gracies x tots ls comentaris!! cada cop q nava a fikarte n comentari a tu veia q tenia un nou email i io, dishhh!! xDDDD po wenu... aki stic!! q tavia d comentar x collons ome!! mltes gracies :D:D
    pos q dir d Temps de soledat?? pos... precioos!! i eJKe a vegades ens sentim de sols, completament acompanyats x gent i mes gent... q no enten res... q es alla, kieta i alhora mai aturada... po tanmateix mai stem sols... tan sols cal mirar na mica al voltan x saber el q tenim... el qui ens stima... el q ens aprecia... vaja, la gent q stimem! q sigui o no i sigui, al cap i a la fi, sempre ies, am nusaltres!! (i n altre email... jajajajaja ;) merciiii) ml bonica, aixi q un 10 ben merescut!!!
    nire a llegir cosetes teves, po dma takabare d llegir q es tard i dma... insti ¬¬ T_T xDDD
    moltissimes gracies x tots ls comentaris Sanke85!!!!!!!
    Un petonas mol graaaaaan!!!
    Segueix scribin!!!
    NoKia

  • mistika | 12-09-2005 | Valoració: 10

    La soledat..... és bona per pensar i/o reflexionar, però amb dosis dosifikades xD.
    No crec q sen tan bon tiu et puguis trobar sol; de totes maneres si t'hi trobes pensa q aki em tens ;).
    Molt bon poema.
    PetoNs: Mí$tiKa

  • La soledat...[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 01-09-2005 | Valoració: 10

    Tens por a la soledat Sanke685?
    Sincerament, jo crec que no hi hem de tenir por...
    Jo, jo mateixa, l'adoro en certa part, perque quan escric, quan camino, en certs moments de la meva vida, m'encanta estar sola, puc pensar, puc somiar, puc ser egoista per un cop i tan sols pensar en mi.
    Jo et diria que no et preguessis la soledat com a el que designa el seu nom, sino pel fet que és, i te'l miris d'una manera positiva, no t'ho miris com un sentiment que em fa estar trist i amargat..NO!!...
    Sino amb aquell sentiment, que em fa somiar, que em fa extreure aquelles petites coses especials, si més no, que te aquesta vida.. i que molta gent no les veu, perque viu massa a la lleugera, pero que una persona si de veritat si fixa, si camina a pas lent per la vida, se'n adonara, perque veura les petites coses, aquells somriures que volen dir alguna cosa més que un simple: HOLA!
    Aquelles mirades, on veus que et reflexes en aquella nineta marró.
    Aquells gestos amb les mans, com algú es toca el cabell, com aquella noia recargola els seus cabells( estara nervios?) no ho sé, tot aixo t'ho has de pensar tu, i anar-ho descobrint poc a poc, però tot això, t'ho dic per experiencia, no ho descubriras pas rodejat de gent, que només fa que cridar, saps on ho descubriras?
    A l'habitació, amb soledat, amb el cd de musica que mes t'agrada i imaginan-te com si ho estiguessis revivint, totes les situacions que t'han passat en aquest dia, i recordant cada detall, i te'n adonaras de la de coses en que no t'has fixat i que han estat allà, i que son petits flocs de sorra, que van omplint la galleda.
    Buuuufa.. pero com m'he allargat,...jajaja!
    Bueno, espero que el meu comentari t'hagi agradat, perque es que no he pogut parar d'escriure, sincerament.
    Bé em despedeixo, no deixis d'escriure que et seguire llegint.
    Dolços Petons!*

  • A que tens tanta por?[Ofensiu]
    eternasomiadora | 26-08-2005 | Valoració: 10

    Que es allo que et te retingut en aquesta soledat? En aquesta soledat on no tens allo que mes anel.les? A que tens por que prefereixes quedar-te en aquesta soledat, en comptes de lluitar? Por a fer el ridicul? Por a ser rebutjat? Has de tenir mes confiança en tu mateix, mes seguretat, no trobes que ja esta be de plorar i sentir-te tant malament? si tens alguna cosa a dins que vols dir-li en aquesta persona, una cosa que no et deixa viure, perque no li dius? Anims totes les ferides tenen cura, mes aviat o mes tard, sempre es troba una solucio, be no se si se mantes, no vull que estiguis sempre tant trist per dins, em sap greu, a mi em fas patir i tot. Ummmf Sanke tu pots amb tot, perque ets una persona especial, d'aquelles que neixen cada 1000 anys jeje.
    P.D: Moltissimes gracies pels teus comentaris, m'han agradat molt!!! n.n

Valoració mitja: 10