Temps de regals o un temps....

Un relat de: Joan G. Pons

Les campanetes de Nadal manipulades amb molta anticipació pels mestres del marketing i del consumisme no es deixen escoltar.

Una vegada un pastor em va respondre a la pregunta:
-Com saps que és Nadal ?
- Miro al cel i la brillantor de les estrelles m'ho diuen.

Deixant apart si el cel és seré o nuvolat, comparteixo unes vivencies reflexives. Viure i Reflexionar, a vegades és una tasca feixuga. Continuem.

El Nadal suggereix fer un regal.... i em pregunto què és regalar i per què ?

> REGALAR és una decisió d'estimació vers un altre persona.
> REGALAR és una inversió de temps a cercar quelcom que agradi i que també m'agradi.
> REGALAR és viure, tot gaudint, d'una tria.
> REGALAR és una expressió material de quelcom emocional i espiritual.

Sembla que el Nadal obliga a regalar. Un regal ha de ser lliure, prescindint del calendari de dotze mesos. I si decideixo que ho faig per desembre, segueix vigent la llibertat.

Jo puc regalar sense que em forcin a regalar ni què regalar.

Gaudeixo regalant, sense anar a cap botiga.

Comentaris

  • gràcies[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 28-11-2007

    Sento satisfacció pel que expliques i iniciatives. Nadal demana implicació renovada en dimensió positiva.

  • tot pot ser un regal!!![Ofensiu]
    MARIONA | 28-11-2007 | Valoració: 10

    aquestes reflexions em fan pensar que ja sé que puc regalar per nadal...tantes coses inmaterials...i igual de boniques