Tastar el pecat (Passió)

Un relat de: Ligeia

M'havia promès a mi mateixa que no hi tornaria a caure mai més; però ara que el tenia tan a prop, havia de fer veritables esforços per resistir-me als seus encants.
No ho podia evitar, tot ell m'atreia i em captivava els sentits: la seva olor embriagadora, el seu tacte suau, la seva forma perfecta i aquell color fosc... I això només era la cara més superficial! Un cop el sentia dintre, un torrent de sensacions em corria pel cos des dels peus fins al cap. Aquella dolçor inicial seguida d'una onada de calidesa i l'extrema sensació de plaer final, feien que un cop l'havies tastat, en volguessis més i més.

El meu cos ja no podia resistir-se més als seus encants. M'havia hipnotitzat i m'atreia cap a ell sense que hi pogués fer res per impedir-ho. "Només una miqueta", vaig pensar; però en ficar-me la punteta a la boca i sentir el seu sensual contacte a la llengua, vaig estar segura què amb allò no tindria prou. Havia tornat a caure i ara el desitjava ansiosament i el volia tot per mi.

Vaig ficar-me'l tot sencer a la boca amb golafreria i el festival de sensacions no es va fer esperar. "És l'últim bombó que menjo" vaig prometre'm per enèsima vegada "Demà començo el règim!"

Comentaris

  • mmm, ...[Ofensiu]
    OhCapità | 19-03-2007

    recullo la vostra petició donzella!!!

    però, ... mmm, prefereixo assaborir el vostre relat pensant que és un bombó de xocolata negra amb un toc suau de licor de rosa, ...


    OhCapità.

    (quan el temps m'ho permeti llegiré més de vós, potser amb el temps respondré aquesta pregunta que heu fet al fòrum i que respostes us han donat)

  • jejeje[Ofensiu]
    Rogal Mar | 09-02-2007

    que bo el final, jo ja em pensava que un petó queia però no. per cert, Ligeia es un nom t'han bonic, saps que en un conte surt? saps de qui?

  • més o menys això era el que pensava haver dit[Ofensiu]
    shyshark | 21-12-2006

    Dolça Ligeia, si és com tu dius, dec ser jo que vaig errat. De tota manera, et puc comentar que el gir final cap a la dolça xocolata és molt bo, perquè m'encanta la xocolata i és una manera d'acabar que jo també utilitzo (auto smuac= besito pa mi). Però si et sóc sincer, un final apocalíptic (amb un calippo) tampoc hagués estat malament. I si el calippo fos de carn calenteta, ja ni t'explico. Shlurrrpp!!

  • shyshark | 20-12-2006 | Valoració: 9

    Em pensava que havia fet un comentari i no el veig publicat. L'has trobat ofensiu? No ho pretenia.

  • Nena quin èxit![Ofensiu]
    marco3434 | 07-12-2006

    He llegit els teus dos últims relats i t'he de dir que m'ha agradat molt llegir-te.

    Però dels relats m'agrada també veure l'altre part, la vessant pública, la reacció que provoca amb els lectors, els comentaris de la gent que llegeixo amb desfici encuriosit. Nena en això estàs que trenques!, la meva més cordial enhorabona.

  • Dolça Ligeia[Ofensiu]
    copernic | 06-12-2006 | Valoració: 10

    La xocolata és un aliment que desprèn una sensualitat exquisida. Només cal passar pel davant d'una pastisseria per sentir-se irremisiblement captivat per la tentacio del pecat. Un magnífic relat que també podria entrar a la categoría d'equívocs. Suggerent, no cal dir-ho i suposo que molt divertit d'escriure. Un plaer conèixer-te i llegir-te.
    L'astrònom amb els llavis tacats de xocolata.

  • mmm...[Ofensiu]
    tim burton | 30-11-2006

    .... que bo el bombó.. o.. no sé en què més estaria pensant! bon relat noia, sensual, divertit, elegant i molt detallista! ;-)

  • Es veritat![Ofensiu]
    Ainhoa | 29-11-2006 | Valoració: 8

    Quina coincidència. són molt semblants els nostres textos tot i que el teu té final sorpresa.
    M'ha agradat molt. Seguiré passant per llegir més coses teves.
    Una abraçada

  • Ke bò!![Ofensiu]
    eternasomiadora | 29-11-2006 | Valoració: 10

    Aissss akest bombò sensual i trepella aisss ke m'has fet pensar ke era un noi eh!!! M'garadat molt el final ^^ si eske a vegades akests dolços poden ser placenters!! Una abraçada!!

  • Molt encertat, de debó[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 28-11-2006 | Valoració: 9

    Original i fàcil de llegir fins el final. Potser no hi ha gaire sorpresa però el fet de saber que estàs parlant d'un bombó no hi treu el mèrit d'haver escollit un to seductor que el fa encisador.
    Felcitats, i una abraçada

  • Molt bon gir.[Ofensiu]
    Jere Soler G | 28-11-2006

    Aiii... com m'has enganyat... m'encanta el gir que fas al final del relat. És molt efectiu. Un relat molt intel·ligent.

  • Final total[Ofensiu]
    BOLZANO | 28-11-2006

    M'agrada molt el lloc de paraules que fas, i no vull destroçar la lectura, però quuan insinués el que insinués és total.

  • ai la xocolata....[Ofensiu]
    neret | 28-11-2006

    ... que tindrà? Has donat un enfocament original al tema del concurs. No et diré sorprenent, perquè el desenllaç es veia vindre, potser perquè el plantejament del relat s'assembla molt a un de la ilargi betea (un nadal sense tu(ro)), però vaja a aquestes alçades ja deu estar tot inventat, no?

    Un conte simpàtic, ben escrit i que et deixa un bon regust... com un bombó

  • Ens has sortit una mica entremaliada... eh?[Ofensiu]
    Arbequina | 28-11-2006 | Valoració: 10

    Definiria aquest mini relat de "gamberro", doncs, a falta d'una sorpresa difícil d'amagar en un relat tan breu, ens fas intuir per on anirà (sabem que parles de la xocolata o bombó...) però ets tan explícita, tan eficaçment descriptiva que... fas dubtar i tot. En fi, una manera innovadora, original i divertida de presentar els relats-sorpresa. De debò, m'ha encantat. El teu relat sí que és un bombó.
    I bé... el número dotze. Tot i que tinc la intuició que aquest no és el relat a dues bandes... no? Avisa'm quan l'altre autor el penji (si és que el penja ell).

    Felicitats pel relat i sort (perquè va per al concurs, no?)

    Una abraçada de l'Arbequina.

Valoració mitja: 9.43

l´Autor

Foto de perfil de Ligeia

Ligeia

17 Relats

151 Comentaris

39139 Lectures

Valoració de l'autor: 9.45

Biografia:
Pels qui no em conegueu, sóc una mestra nascuda a la dècada dels 80 aficionada al cinema, a les novel·les i a les sabates.
M'encanta observar tot el que m'envolta i no perdre'm els petits detalls de res. I de tot això que recullo sovint en faig situacions i diàlegs pels meus relats.
I per finalitzar, només em queda dir-vos que m'encanta llegir els comentaris que, de tant en tant, deixeu per aquí.

Molta pau per a tothom!


Per si voleu alguna cosa:
claryfashion@hotmail.com
Estaré encantada de rebre els vostres missatges.