TaRonGeS i CArXofes

Un relat de: betixeli

Taronges i carxofes. Una bona combinació, avui les he vist de costat, en caixes separades però a tocar l'una de l'altra, feien un color molt bonic, allà, a la parada del mercat. Veus, això és tan senzill de dir: és bonic, doncs m'agrada, i ja està, no cal preguntar-se perquè, ni des de quan, ni què passarà si em deixa d'agradar...tan de bo tot fossin taronges i carxofes.

Comentaris

  • simplement[Ofensiu]
    clariana | 04-09-2007

    genial.

    Les coses sempre són tant senzilles com el teu relat, el problema és que no ens ho podem creure.
    Si ho volem tot poden ser naps i cols ;-)

    gràcies per llegir-me, jo tabmé t'he descobert i m'agrada com escrius!

    clariana

  • Carabassa | 26-03-2007 | Valoració: 8

    Quina visió més mediterrània de l'estètica. La bellesa és simple, sempre ho cregut.
    ...mmm...Taronges i carxofes... si hi hagueren també albergínies ja seria l'hòstia!

  • Estic d'acord.[Ofensiu]
    champagnesheik | 26-03-2007

    No importa rés excepte l'estètica de tal imatge. Però, es deve dir que el sabor de els dos produïts juntos és important per a contemplar també. Seria fastigós, no?

  • La cosa[Ofensiu]
    Roget | 26-03-2007

    La cosa consisteix en intentar convertir-ho tot en taronges i carxofes.

  • En xocolata desfeta[Ofensiu]
    L'anònim GharN | 19-03-2007

    Oh que maco!

l´Autor

Foto de perfil de betixeli

betixeli

112 Relats

294 Comentaris

90935 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Surto a la terrassa i cullo tres fulles de menta, en tasto una i escric el que em ve al cap,
i el mateix faig amb les imatges que sorprenen els meus ulls d'aprenent, amb els fets que em remouen i amb els pensaments que faig crèixer sense saber-ne massa el destí. Escric el que sento, i al desar-ho en paraules és com si tot el que he (a)notat esdevingués més tangible, més compartible, més de veritat.