tarigpac ameoP

Un relat de: Llibre

meuqrec sedagev eD
segtami selleb
stnemitnes sle rartsom rep
.roc le nerama sne euq

,restop, setlov sertlA
tnerefid tom le meuqrec
lanigiro aluarap al
.tatrebill amalc euq

oj ocrec èuq ...òreP
?starigpac sosrev stseuqa bma

)5002-4-92(

Comentaris

  • Primer[Ofensiu]
    elileeper | 17-06-2021 | Valoració: 10

    Primer de tot dirte que tens uns ulls preciosos!
    fun endless-running slope game

  • F. Arnau | 15-04-2008 | Valoració: 10

    He arribat a aquest poema teu pel comentari del deomises...
    M'ha recordat l'escriptura de l'espill que emprava tot un geni com Leonardo da Vinci que, a més a més, era esquerrà i li era molt més còmode.
    El que val és el contingut, perquè una cosa pot estar capgirada per uns i perfecta per uns altres. Tot depén dels ulls que ho miren...

    Una forta abraçada!

    FRANCESC

  • Són necessaris, els teus starigpac sosrev....[Ofensiu]
    deòmises | 15-04-2008 | Valoració: 10

    perquè ens ajuden a despertar-nos de l'ensopiment (intermitent, és clar) de llegir d'esquerra a dreta i amb paraules ja mastegades.

    Gràcies de nou, et visito un cop més amb admiració. d.

  • !aaaaiiiiiiD nOooooºººoooºoºoºoºoºB[Ofensiu]
    Màndalf | 15-04-2008


    Veus què passa per llevar-se amb el peu esquerre?

    De cul, marxa enrerra i contra el vent.

    Però tot s'arregla amb el pas del temps. Segur que ja has trobat alguna cosa... una finestra oberta al mar?

  • Avui t'ha tocat...[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 23-07-2005 | Valoració: 9

    abans d'anar a dormir cerco un últim poema que llegir i avui estic entre els teus i Oh, sorpresa!, m'he trovat amb aquest.

    Sí, una lectura excelent per acavar el dia: divertida, original i poètica.

    felicitats.

  • silvia_peratallada | 24-05-2005

    genial, de debò, tinc mal d'ulls, però genial!!!!
    moltisismes gràcies pels comentaris, s'agraeixen de debò!!!
    felicitats per la teva tasca a relats, escrius coses fantàstiques!!!
    Salut i revolta!
    Sílvia

  • DOZOMITETSO | 24-05-2005

    SI, passava per aquí, investigant (alter ego) i he anat a parar a aquest poema.
    Que només per la forma ja val un imperi.

  • Òndia!![Ofensiu]
    Lavínia | 23-05-2005 | Valoració: 10

    Si que ests original, Llibre!!

    Et felicito per la feinada i euq sicaf setlom setesoc moc atseupa.

    stloM snotep.

    I ara oh't orolav.


  • !!!óicanigami atnat airdlov iuq ,uaU[Ofensiu]
    Baiasca | 19-05-2005

    Ets la canya!
    A qui se li acudiria d'escriure versos del revés? No se si t'havia comentat abans... (tinc memoria de peix), però m'ha agradat molt aquest!!
    Per original, i per sentit...

    Petons!

    Yasmina

  • Doncs mira, jo diria[Ofensiu]
    brideshead | 19-05-2005

    que el que cerques és .....

    primer: fer-nos marejar els nostres ullets, pobrets, tan cansats de llegir meravelles,

    segon: recordar-nos que la "Lllibre" és acigám (sí, sí, l'accent també ha de ser a la inversa),

    i tercer: que la originalitat d'idees no és virtut de tothom....

    Llibre, si no t'ha quedat clar, també et puc fer el comentari tarigpac, eh? pac amelborp!

    Un petó ben gran, noia, ets fantàstica!

  • ! lanigiro tloM [Ofensiu]
    LLIRIDAIGUA | 15-05-2005 | Valoració: 10

    GràCieS PEr cOmenTarMe!
    DeuS HavEr-ti esTAt moLTa eStoNA PErò T'Ha soRtit REalmEnt BéÉ!!
    No sE pas Que deVIes BUscaR (per expresar algun sentiment) pERò ToT I aIXi a AMi m'Has TRansmES: BElleSa, ORiGinaLItAT, JOc...
    I aDmiRO LA tEva PacIÈncIA (per que jo, per fer lo de dalt tampoc es pot dir, que ho haigi fet amb un segon...)

    PeTOnetS !!

    LLirIDaIGuA

  • cm mola![Ofensiu]
    AnNna | 03-05-2005 | Valoració: 9

    si ja ho dic jo, que ets ben boja... gràcies per ser tu mateixa, sílvia... t'estimo molt...

    AnNna

  • jajaja[Ofensiu]
    kispar fidu | 03-05-2005

    ei! Per què negar que m'ha costat força llegir el teu "tarigpac taler"? si, si! Tot i que duri menys d'un minut, jo hi he he estat una mica més! jejeje.

    Idea original. I a part de la gràcia de capgirar les paraules, també és un bonic poema. Acabant amb un "Quin sentit tenen aquests versos?".

    Molt bé!
    Ens llegim! ;)
    Gemm@

  • original[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 03-05-2005

    Original divertit, freudià, si senyor, portar la contraria aquesta és la meva Llibre.
    Fer que una parida lacomentem i tot... ets única noia....

  • No sé...[Ofensiu]
    rnbonet | 03-05-2005

    ... "que cerques", companya relataire, amb aquest poema capgirat... Està clar que no "belles imatges" ni mots oportuns per "clamar llibertat"... Bo, una certa llibertat, sí... Un xic de rebelió, també... Un crit de revolta, potser... Perquè l'has "capgirat" del tot... Ni el truc de l'espill m'ha aprofitat completament per llegir-lo... Fent de psicoanaliste aficionat, m'aventura a contestar la qüestió: ¿Cercarà Llibre un reflex deformat d'ella mateixa?

  • cerques....[Ofensiu]
    Equinozio | 01-05-2005

    originalitat a tope!! imaginació, innovar busques de fer coses noves, això es veu des del principi del poema.

    I et diré més: Saps que crec realment que busques? Demostrar que les paraules poden ser molt boniques pero que si jugues amb elles pot ser encar millor, es com una poesia visual, però només amb lletres.

    Jo havia pensat d'escriure una poesia pero amb trosos ratllats, pero aki no es podria posar pq no s'entendria res de res.

    una abraçada

    Equinozio

    Pd: Merci per tots els comentaris, però no feia cap falta que me'ls tornessis. Et vaig comentar pq realment em va agradar. M'han agradat moltissim els comentaris, molt encertats tots.

Valoració mitja: 9.71

l´Autor

Llibre

160 Relats

1347 Comentaris

288769 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Hola a tothom!

Què faig? M'enrotllo i us explico coses o ho deixo córrer?

Millor ho deixo estar i us indico l'enllaç cap a la meva web, on també trobareu la meva adreça de correu electrònic: Sílvia Romero i Olea


Sílvia Romero