Tarda de diumenge.

Un relat de: onatge
Les portes tancades
les finestres obertes
darrere les persianes
la veu del piano
unes sabates pel carrer
l’aire dels records
el fruit del teu cos
la meva absència d’home
i tu la dona-persona
ets el vers al poema
de la vida la metàfora
de cos present la penyora
el fred dels meus llavis...
(aquest poema va quedar inacabat per la picada d’un mosquit...)

onatge

Comentaris

  • Un mosquit?[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 07-09-2011 | Valoració: 10

    Aquest poema va quedar inacabat per la picada d'un mosquit? Segur? Ara se'n diu mosquit. Com vulguis. I com sempre una gran poesia de sentiment vora la mar i l'amor. Un plaer llegir-te un dimecres a la tarda. Una abraçada rascant-me la picada d'un mosquit al turmell... o no.

    aleix


  • malait mosquit..[Ofensiu]
    magalo | 07-09-2011

    .. ara que m'engrescava amb la lectura d'aquests versos.
    molt ben explicada aquesta tarda de diumenge, amb paraules ben trobades..
    petonets
    Marta

l´Autor

Foto de perfil de onatge

onatge

462 Relats

846 Comentaris

393796 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc nascut mortal amb data de caducitat, però mentre tant navego a rem per la vida i estimo i sóc feliç, no ho digueu a ningú em prendrien per boig...
Escriure és com respirar, aigua per la set, és el far que sempre em duu a la meva platja...
Abans el meu cos no sigui un eco de foc i cendra... VISC.


No ajornis el viure. Viu i estima en grandesa i en profunditat. Estimar no té sinònim.


(la data de publicació dels poemes no es correspont amb la que foren escrits)

GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS. EL GUST ÉS MEU I LA PACIÈNCIA ÉS VOSTRA.

Per al que convingui, no mossego.

onatge@gmail.com

onatges.blogspot.com