ta puta mare!

Un relat de: instants

I, sí, s'ha puta mare!

Em calça i em diu:
- Això no és així, abaixa el cap.
i fes com jo, viu sense viure, tindràs una bona feina, només treballaràs setze hores diàries, viuràs amb dos movils, casa, gos, una dona espectacular, i un touareg a la porta!ah! Això, que també és important, quan et preguntin podràs respondre: l'empresa és meva.

Alço el cap,
el vent a la cara,
sóc pobre.

Però,


No
estic
a
la venta!

Comentaris

  • estel | 11-12-2005

    no ets pobre! perquè ho dius això!?
    tens un cap enriquit d'arguments, lluites i sofriments, tens una riquesa de diversificació de vocabulari i imatges que qualsevol envejaria, tens gent al teu costat, tens a relats! ^^

    mai, mai, mai et rendeixis, no caiguis davant d' aquesta situació, pensa que el demà necessita gent com tu!

    sort!

  • La vida ens fa ballar...[Ofensiu]
    angie | 11-12-2005

    a ritmes ben diferents.... Cal aprendre, de vegades, un swing quan a tu t'agrada més un vals....
    De tota manera, depenent de les ensopegades, tornem a encarrilar els nostres desitjos fabricats a la joventut i els fusionem amb el present.... són part de nosaltres.

    Un beset en verset

    angie

  • La vida ens fa ballar...[Ofensiu]
    angie | 11-12-2005

    a ritmes ben diferents.... Cal aprendre, de vegades, un swing quan a tu t'agrada més un vals....
    De tota manera, depenent de les ensopegades, tornem a encarrilar els nostres desitjos fabricats a la joventut i els fusionem amb el present.... són part de nosaltres.

    Un beset en verset

    angie

  • Jueeeeeee[Ofensiu]
    Màndalf | 22-11-2005

    i ara què faig? Jo que pensava el mateix i que al final em vaig vendre per una hipoteca, tres marrecs com tu i a sobre no tinc ni tuareg ni dona espectacular? Em suïcido? Ho engego tot? M'apunto a los parados sin fronteras? Et deixo que em diguis que m'he rendit: és veritat.
    Si tu pots seguir així durant tota la vida, serà fantàstic.
    Jo també sóc impulsiu, encara que controlat. Sa puta mare!

  • així[Ofensiu]
    Jordi Hill Montes | 20-11-2005

    així contra la patronal ni un pas enrera,
    molt bo i amb molta força.
    salut company.

  • no et rendeixis MAI![Ofensiu]
    llu6na6 | 19-11-2005

    la fúria és la que ens salva. La fúria i la rebel.lia.

    No siguem mesells. Mantenim-nos dempeus contra l'onatge i la tempesta.

    Ni el llamp ni el ferre podran MAI aturar-nos en el nostre camí vers l'inifnit.

    No abaixarem el cap. SEREM lliures!!!!!!!!

  • ai nin ...[Ofensiu]
    madamebovary | 16-11-2005

    jo també deia lo mateix a la teva edat, i ara que més voldria jo que qualcú em compràs encara que fos a preu de saldo ... sonmia tu que encara tens edat de sonmiar ...

    una aferrada

    Conxa

  • i ...[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 16-11-2005

    NO HO ESTAREM MAI

    Perquè a nosaltres no ens serveixen els arguments sense coherència ni cap més objectiu que avançar cap a un estat capitalista, sense dignitat humana per part dels seus supervivents (ja que l'eliminen, especulant amb la gent), i sense poder triar la vida que volem viure, els jocs als que volem jugar, ni l'aire que volem respirar...
    Sa puta mare, home!

    una abraçadaaaa company!!!
    Sílvia

  • paparola | 16-11-2005 | Valoració: 8

    genial, si si.

l´Autor

Foto de perfil de instants

instants

84 Relats

380 Comentaris

96495 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Sóc com sóc, aprenc a viure cada dia, alguns més que altres, però no deixo mai de maravellar-me dels petits desitjos fets realitat.

Crec en la llibertat i en la tendresa, d'ella en faig el meu camí i la meua bandera.

No m'agraden les paraules que no diuen res, no m'agrada perdre el temps.

Arranca-li somriures a la vida, car que et golpegi una i mil vegades, sigues tu, assumint totes les conseqüències, i no deixis mai de SER.


"Me da pena que se admire el valor en la batalla, menos mal que con los rifles no se matan las palabras"

"La poesia militant

Els artistes àcrates, imbuïts del romanticisme llibertari i d'un autodidactisme militant, faran del seu art un viarany cap a la llibertat."

" La cultura anarquista" de Ferran Aisa. Capítol: Dinamita cerebral.