Superfashion (K superfort!!!)

Un relat de: Airin

La, díguem-li Verónika, s'ajusta els pantalons Samblancat (o algu així) a la cintura, si és que la seva panxeta sveltesse encara es pot encongir més per fer-hi passar els pantalons. De tota manera, els pantalons són tan baixos que es resisteixen a pujar. Llavor es puja la samarreta de les supernenas d'una manera tan dissimulada que gairebé se li veu la part de baix dels sostenidors, Kalvin Klein, per cert. Tot té una explicació, no us penseu. És que en Kevin està davant (en Kevin també es pot dir Kike, Guille, Sergio, Toni, Johnny, Christian i fins i tot Kilian) i l'està mirant. La Veronika agafa les claus de la taquilla de la seva taula i es dirigeix cap a la porta de la classe, va al passadís. Abans, però, no s'oblidà de moure la seva cabellera rossa com una bandera, gairebé li fica un dels seus cabells al nas del Kevin. És clar que en Kevin, per més que se'n mori de ganes, no pot estornudar, ja les tenen, aquestes coses, les persones perfectes. La Veronika arriba a la seva taquilla, la obre amb molta classe i observa amb un somriure seductor el mirallet que hi ha enganxat a la porteta. També hi ha un cartellet amb un cor, (Veronika & Mònika, best friends 4ever). Sobretot es queda mirant la foto d'un noi molt musculat, sense suor, que si no és fastigós... Torna, dopncs, cap a la classe, que la profe tanca la porta...
I arriba a temps, encara que li sembla haver-se torçat el turmell per culpa de les sabates amb plataforma i la correguda. Quina ràbia!! Ara de segur que anirà coixa i se li faran unes arrugues molt lletges al cul... Entra a la classe amb un preciós somriure, és clar, no sigui que el Kevin la trobi gemegant... Se'n va al seu lloc sota la mirada de reprobació de la professora d'història i s'asseu al costat de la seva best friend Mònica. Obre el llibre per la pàgina 148.
Algun dia arribarà a ser una pija amb classe i sense cervell però de moment s'ha de conformar amb ser una aburrida estudiant d'eso que va a l'escola tots els dies de la setmana, exceptuant dissabtes, és clar, que és el millor dia per anar de botigues.

Comentaris

  • Molt real![Ofensiu]
    Boo | 24-03-2005 | Valoració: 10

    Hola!! tia, molt bé, un relat d'aquells que t'ho passes bé llegint :)

    Realment aquestes super "divinas" (hi ha algú que m'entendrà de conya :P) foten pena, que no? QUE NO ES CONVERTEIXI NINGÚ MÉS!

  • jajajajaja [Ofensiu]
    Jou | 24-03-2005

    es nota que en tens 17 anys..jo tink 15 i tristement les he viscut de molt aprop,situacions smblants :__( petoneeets!(lu d vero y monika best friends 4ever genial!!)

  • CLAVADA[Ofensiu]
    FRAN's | 24-03-2005

    DESCRIUS UNA FORMA D PENSAR ( O D NO PENSAR) MASSA TIPICA ACTUALMENT

    EL MON CONTRA EL PIJERIO!!!!!

    FRAN's

  • bonessss[Ofensiu]
    AnNna | 21-03-2005 | Valoració: 8

    està bé... una crítica als superfashion de la ostia... nu se... tot i que jo no tinc res en contra dels pijos... i m'encanten els Samblancat's! pijais power 4ever!!!!!

    aNNNa

  • Molt divertit![Ofensiu]
    Asmenanir | 21-03-2005 | Valoració: 8

    Ja he llegit altres relats teus i tots i cada un d'ells m'ha agradat molt. Tens molta gràcia! Espero que segueixis publicant històris en aquesta web, encara que només sigui perquè jo les pugui llegir.
    Felicitats!

  • Hola!!![Ofensiu]
    Josep Clínez | 20-03-2005 | Valoració: 7

    Em disposo a comentar el teu Superfashion K Superfort. Tens que vigilar amb les faltes d'ortografia, es diu doncs, no dponcs. Això, segurament, sigui una patinada del teu dit cap a la p, així que et recomano que revissis els teus escrits abans de penjar-los. Així t'estalviaràs comentaris com akestos.

    Bé, doncs, un relat original, graciós, si més no.

Valoració mitja: 8.25