Subtilment..

Un relat de: Tiamat

Tinc menys força de la que em cal, però en buscaré més on faci falta. Observaré aquell que s'apropi, esbrinant-li taques grises a la pell. Dubtaré tant sols instants, per alçar-me amb més empemta. Inscriuré persones a llistes que després cremaré, i desitjaré que el foc els devori per dins. Odiaré, si haig de fer-ho.


Ganes de malmetre't, és el que em bull a la sang. Em sé sola i ja no m'espanta. Nodriré el mal que em cal per destruir-te de dins meu. Intentaré véncer el que em vas fer a cops de puny. Sé que et puc véncer, i ho faré, record infame.

Comentaris

  • Ze Pequeño | 09-06-2005

    Estic segura que després d'escriure això et vas sentir molt millor.

    I és que ho deixes anar tot! Sembla que l'alliberament és maxim. Bona manera d'expulsar allò que dol.

    Una abraçada.

    P.S. M'agrada la fotografía... ;-)

  • molt contundent...[Ofensiu]
    ROSASP | 08-05-2005

    Quina força sortida de dins, de subtil res, queda ben clar que utilitzaràs tots els mitjans que tens i fins i tot els que no tens (ja els buscaràs on calgui), per destruir per sempre més aquest record que et fa mal.
    Una lluita a mort amb un trocet de consciència, per esquinçar fins la més petita engruna...
    Sembla escrit amb ràbia i força!

    Una abraçada!

  • GariKoitz | 08-05-2005

    no se de que va la història, però no m'agradaria ser l'afortunat a qui el dediques...

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

680976 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.