Subtilesa

Un relat de: mjesus



*


Plecs
sensuals,
de seda rosada.
Embriac el blau
curulla amb tendresa,
la volva encesa.
Pètals de color,
rosa, blanc i vermell,
microcosmos que mor.
Llisca el pinzell humit,
per la tela immaculada
del color en fa desig
del desig bellesa,
…
Flor.



Comentaris

  • Una fulla impregnada de lletres[Ofensiu]
    brins | 07-01-2010

    que són la flor del teu esperit artístic. Intueixo que et meravellen els colors de la natura, tant com l'essència dels mots. Unes de les grans belleses amb què el món ens obsequia.

    Pilar

  • Llibre | 10-10-2007

    He tornat perquè abans, en el comentari sobre en Dersu Uzala, m'he oblidat de dir-te que m'agrada molt la imatge que tens ara a la biografia. És neta i senzilla, però molt suggerent.

    I és clar, ja que estic aquí, potser que escrigui també algun comentari a aquest relat, Subtilesa.

    El problema és... que m'he quedat gairebé sense paraules.

    T'he de dir que m'encanten els teus poemes. Aquests poemes breus, concisos, aparentment senzills i amb tanta lectura al darrere. No només escrius amb les paraules, sinó que aconsegueixes crear imatges més enllà del missatge purament lingüístic.

    Potser és que l'art corre per les teves venes i de tant en tant no pot contenir-se... i esclata. Potser sigui això. Llàstima, però, que no ens regalis més sovint les teves creacions.

    Un petó,

    LLIBRE

  • Poesia pintada[Ofensiu]
    Naiade | 19-05-2007 | Valoració: 10



    Poema delicat i suau. Bona presentació i excel·lent textura.
    Saps transmetre l'art que portes dins.
    Em va agradar conèixer-te. T'aniré llegint.

    Una abraçada de Naiade


  • Subtilesa...[Ofensiu]
    diesi | 31-10-2006 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt, és un poema encantador, no sabria com dir-to. Fascinant.

    1 ptó:

    b#NaT#b

  • És preciós!![Ofensiu]
    Lady_shalott | 31-10-2006 | Valoració: 10

    cada paraula m'atrapa, no el puc deixar de llegir... quasi una mena d'eròtica, tranquil·la i suau.
    una completa delícia!!

    Lady Shalott

  • la flor perfecte...[Ofensiu]
    Noia de vidre | 02-09-2006 | Valoració: 9

    quina dolçor escrivint noia...
    perfecte!!!

    petons!!

  • un joc de carícies...[Ofensiu]
    ROSASP | 27-08-2006

    Quan s'abracen els colors, quan es fonen amb tants matisos, fins la més petita subtilesa esdevé un esclat de vida.
    Passió que regalima pel cos de la tela i també són pessigolles de llum per la mà de l'artista i de qui el contempla.
    També s'esborrona la pell quan la bellesa trapassa la mirada...

    Una preciosa forma d'expressar la textura acolorida d'aquest acaronador desig.
    Evoca suavitat, foc, sensualitat i també tendresa.

    Molts petons i que acabis de passar un bon estiu!

  • Les imatges sempre creen art a l'ull de l'escriptor.[Ofensiu]
    angie | 14-08-2006

    I a més a més, tu dibuixes i t'agrada també la pintura!

    Subtil com la carícia del pinzell sobre el llenç, com tenint por a malmetre'l...

    (avui estic llegint als amics...tinc el dia tonto! i no podia deixar-me la teva plana...)

    petons sense subtilesa

    angie

  • Quina flor més preciosa![Ofensiu]
    Unaquimera | 09-08-2006

    Que vols dir amb " intent de poema"?
    Jo en diria tot un senyor poema, potser breu però molt aconseguit, que em fa restar bocabadada davant la imatge creada: subtil, bella, tendra, encesa, ... o encara més: viva!
    En poques línees, una intensitat, una força, una expressivitat que em fan gaudir de debò!

    Com a autora, com a poeta i com a companya de paraules escrites i sensacions apuntades, aprofito l'avinentesa i t'encadeno, esperant que continuem coincidint ara i endavant!

    Una abraçada estiuenca,
    Una quimera més marinera que mai!


    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena


  • Bonissim...mmmm[Ofensiu]
    escaldot | 03-08-2006 | Valoració: 10

    com arrenca amb plecs sensuals i acaba amb ...flor.
    Sempre m'ha semblat que escrius com una pintora que remenes els colors, sis o set pinzells a la vegada i un munt de paraules per deixar anar un relat farcit de textures.
    Feia dies que no sabia de tu, però ahir vaig estar a Manresa i em va semblar que potser erets alguna de les animetes que passaven prop meu,..

    Em felicito per retrobar-te i et felicito per la tela inmaculada que ens regales.
    Un peto de pinzell i que tinguis bons sons tot l'estiu.

  • ambre | 12-07-2006

    Vas desgranant les imatges d'aquesta poncella que floreix lentament, amb la Subtilesa d'una bona poetessa...

Valoració mitja: 9.8

l´Autor

Foto de perfil de mjesus

mjesus

42 Relats

245 Comentaris

64637 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
*

R en Cadena

"La senyora Unaquimera em va encadenar i jo he passat la cadena a la Sra. Baiba Liepa, al Sr. Xavier Valeri Coromí, la Sra. jacobé, el Sr. Filalici, la Sra marga i la Sra. Elvira"
Li heu d'agrair a l'EmmaThessaM!
(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


Taller d'escriptura a relats en català:
Per qualsevol informació aneu a la web: http://es.geocities.com/tallerrelat





clar_lluna(arroba)yahoo.es
trasgrafica.com