Submissió policroma

Un relat de: Ossian
Submissió policroma


Haver de traslladar els gravats del vell llibre al fresc que estava pintant a l’estança principal del marquès, li produïa un desassossec que el corroïa profundament. Al vespre, estirat al jaç i amb els ulls tancats, les imatges d’aquells penis alçats, dels culs generosos i de tots aquells cossos mig nus se li apareixien com imatges en moviment, com si fossin vives, com si el convidessin a participar d’aquelles orgies. Llavors s’agenollava i cercava el consol en l’oració, com quan vivia i pintava a la catedral de Marsella, i va conèixer l’ajudant. El va trasbalsar des del primer moment, de res serviren ni oracions, ni cilicis, ni penitències, ni les novenes que encarregà. Caigué en la temptació i es perdé entre les seves cuixes i els seus pits. I per primer cop a la vida se sentí important.

Ara també se sentia pertorbat, però tot era diferent. Engrandir, transportar i acolorir els dibuixos de totes aquelles escenes obscenes els estava trasbalsant als dos. No entenien el perquè de tot plegat. Ells s’estimaven amb tendresa, respecte i admiració; res a veure amb el que estaven descobrint. I el marquès que quan anava a comprovar personalment la feina, els feia sentir minúsculs, amb unes ganes immenses de fer-se fonedissos. I aquell home fort i poderós que ho palesava tothora ho sabia. Augmentà la freqüència de les visites però cada cop feia menys atenció a les explicacions de com aconseguien els colors desitjats i de com els fixaven a la paret que li donaven, amb la submissió pròpia del dèbil davant el poderós, el mestre i l’ajudant. Ell només frisava per escenificar una orgia amb aquell homenet i la seva companya, emular, un altre cop, el seu antecessor.


Comentaris

  • Moltes gràcies![Ofensiu]
    Ossian | 20-02-2019

    Moltes gràcies!

  • Molt curiós...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 17-02-2019 | Valoració: 10

    Un relat que penetra profundament dins del lector, que realça molt la submissió de tot el desenvolupament del relat, amb molt cura i molta sensibilitat d'erotisme.
    M'ha agradat molt tot aques relat.
    Una salutació...
    Perla de Vellut

  • Moltes gràcies![Ofensiu]
    Ossian | 17-02-2019

    Moltes gràcies!

  • Senualisme policromat.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 17-02-2019 | Valoració: 10

    Un relat poètic i artísticper doble partida. Temptador i sensual, on els personatges matisats amb docta finesa es sobreposen un damunt l'altretpt acaban formant una orgia de colors esbossat damunt les parets de l'estança. Un relat molt ben policromat, Nil.

  • Sempre intrigant[Ofensiu]
    Guiomar | 21-01-2019

    Requereix rellegir els altres, d'acord amb E.Viladoms

  • Continua la intriga[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 21-01-2019

    Vull dir: continuarà la intriga. Cap a on ens porta aquest Marquès tan inquietant?
    Em fas tornar enrere a llegir els dos relats anteriors, Ossian.