Submergida en l'alcohol

Un relat de: Sanke85

Tots els meus desitjos, són que deixis aquesta rutina, que dissabte rere dissabte segueixes. Submergida en l'alcohol. Un verí que poc a poc et mata. Un verí que et fa ser diferent. Hi ha altres "coses" que et fan ser diferent, aquestes "coses", són els amics. Els verdaders amics. Aquells amics que t'aconsellen perquè volen el teu bé. Aquells amics que només desitjen el millor per a tu. PERQUÈ T'ESTIMEN. I no els fa falta que beguis. No volen un ésser diferent al que ets quan estàs sòrbria. Només volen que siguis com ets ara. Només volen de la teva sempre grata companyia, del teu parlar, de les teves abraçades, dels teus petons...
Aquest maleït verí, poc a poc, t'aparta del que es la realitat. Aquest maleït verí t'aparta de la gent que estimes. I el pitjor de tot, és que no puc fer-hi res...
Aquest maleït verí m'aparta de tu...

Comentaris

  • L'alcohol cambia les persones[Ofensiu]
    eternasomiadora | 22-04-2005 | Valoració: 10

    Aixi es l'alcohol cambia a tothom,
    pero a la gent que li agrada beure costa que ho deixin i molt i mes encara si es jove, i els amics de debo que estimen a una persona pel que es i vole'n que no es faci mal, una amistad de debo :).

  • amb poques paraules[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 10-04-2005

    ho dius tot i molt ben dit ... m'agradat molt el teu relat, no sé si va adreçat a algú però millors paraules no podria escoltar ...

    una abraçada

    Conxa

  • Q bo![Ofensiu]
    Sareta_16 | 10-04-2005 | Valoració: 10

    Quin bonic relat, curt però escrit amb molt sentiment!
    Quines ganes d'ajudar aqeusta persona que està encegada i formant part d'un món que no li pertany!Espero que es recuperi molt aviat! :)
    Quina sort tenen els teus amics de tenir-te!

  • Jordi Julià | 21-10-2004

    ei m'ha agradat molt el teu relat. Tens raó en tot el que dius, i he vist que som del mateix any i ja té mèrit, xq molta gent a estes edats fa alguna cosa que... no vull q es promulgue la llei seca, però la vida d'alguna gent em fot per tot el que es fan, i jo q sé, ho has descrit molt bé. M'ha agradat molt.